subota, 28.03.2009.

Václav Havel

Teško mi je jer nisam ja taj koji bi mogao pričati o čovjeku koji je mnogim Česima uzor, idol ...
Teško mi je također pričati i o njemu kad znam jednog čovjeka koji je bio jednak njemu ili je Václav jednak njemu.
Teško mi je jer taj čovjek polako pada u zaborav .
Teško mi je najviše jer takav čovjek nije bio uzor mom narodu, a on je bio radi svoje riječi, pjesme utamničen upravo zbog tog naroda.

Velika je šteta imati takvu propuštenu priliku jer zašto bi bili Česi ti koji su blagoslovljeni s moći spoznaje jednog takvog velikana a mi ne.
Zašto ... na to na moju veliku tugu nema odgovora.
Bio je to jedan prekrasan film ("Obcan Havel"), o jednom izuzetnom čovjeku kojemu ime ... čudna li čuda počinje kao i našem dobrom čovjeku iz naroda koji nikad nikome nije mislio i želio zlo.
Čudo?
Ne.
Istina.

- 23:59 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>