subota, 10.03.2007.

Forrest Gump 2

Ne. Ne mogu kao neki reći da sam apsolutno uživao u filmu o životu Forresta Gumpa.
Tako kad sam vidio naslov jednog članka na netu u svezi nastavka ovog filma... senveselio sam se. No, znajući da velika većina mojih prijatelja i poznanika koji su istinski štovatelji Forresta Gumpa i njegova života (... koji kao da je bombonjera, nikad ne znaš što ćeš dobiti) će se viješću o nastavku ovog filma oduševiti. Prenašam ovu manje vijest, a više govorkanje i neslužbeno ispipavanje javnosti od strane studija.

Eto, tako na stranu moja nesklonost priklanjanju "bari" (većini) koja voli ovaj sasvim običan film, sprema se nastavak ovog filma.
Da li je to dobro?
Čak i ja koji sam osobno nesklon ovom filmu (ne bi li malo unio zrnce sumnje yes među ljude kojima se izuzetno sviđa ovaj film moram podsjetiti da je te daleke 1995-te godine film "The Shawshank Redemption" koji je nesumnjivo (najmanje tri puta) kvalitetniji od "I'm Forrest ... Forrest Gump" ... da se kolkovijalnim riječnikom izrazim "popljugao". thumbup), ne želim da postane još veća katastrofa (naravno ukoliko će doći do snimanja nastavaka), i razvodiniti dodatno sadržaj filma gledano u cijelosti dva filma.

Dakle gazde Paramounta vrlo "glasno" razmišljaju ne bi li snimili još jednog Forresta.
Ovu poluvijest donosim sa sitea CinemaBlend koji još istiću kako jedan apsolutno relevantan, ali anoniman izvor iz Paramounta je jednog od novinara ovog sitea obavijestio o povratku šegrta Forresta.
Priča o zgodama našeg šegrta Forresta nastavila bi se nekoliko godina poslije tamo gdje priča prvog filma završava, a temeljila bi se na originalnom književnom nastavku zgoda Forresta (pisca Eric Rotha) pod nazivom “Gump & Co”.
Govorila bi o propasti njegova bussinesa sa račićima, smrti Jenny i o Forrestu kao samohranom ocu.

Za film ima temelja zbog postojećeg literarnog predloška, no da li je to dobra ideja u svepćoj američkoj nastavkomaniji filmskih uspješnica (ne znam po koji put već ovo ponavljam) upropaštavati nešto, pa bio to i Forrest? Mislim da i nije tako dobra ideja. Ovakve eskapade zamaraju, a ti i takvi filmovi brzo padaju u zaborav.

- 23:24 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>