nedjelja, 26.11.2006.

Robert Altman

Na ovo me je podsjetio moj dragi prijatelj ne bih li ja kao film.blog nešto i napisao.
Inače ponekad se pitam da li mi blog izgleda kao crna kronika te bih u pogledu toga poželio da sam neki vidovnjak/filmofil te bih tako objavljivao rođenja nekih budućih filmskih zvijezda. Zar ne bi to bilo bolje?
Mislim dosta mi je sprovoda, no kaj je tu je.
Umro je dakle jedan od velikana filmske industrije USA.
Negdje sam pročitao pripremajući se pisati ovaj članak da je bio genij, vizionar i mrzitelj vlastitih filmova, ali da je volio zato jako stvarati tj. snimati nove filmove. Dakle bio je i kritičan spram sebe što nekim našim umišljenim režiserskim kvaziveličinama nedostaje u golemim količinama.
Image Hosted by ImageShack.us
Robert Altman (1925 - 2006) je ove godine bio dobitnikom Oscara za životno djelo. Da li zasluženo ... pa da, i vjerojatno se ne ističem puno iz gomile drugih ljudi koji kažu: "... sasvim zasluženo.", da dobije netko tog kipića nakon što je bio nominiran 5 puta za Oscara i nije ga dobio.
Uvijek ću ga se sjećati preko njegovih odličnih filmova i to prije svega M-A-S-H-a, Nashvillea, The Player-a... snimio ih je preko 80-tak.

- 00:49 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>