subota, 24.06.2006.

Il buono, il brutto, il cattivo!

Man With No Name (Blondie): You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Image Hosted by ImageShack.us
Tuco: There are two kinds of people in the world, my friend: Those with a rope around the neck, and the people who have the job of doing the cutting.

... neki dan sam stavio citat iz meni dragog filma Waltera Hilla no kad me netko pita što je "ludo dobro" ne mogu preći preko jednog od legendarnih spagetti westerna još znamenitijeg režisera Sergia Leonea. Naravno to je "Dobar, loš, zao!" sa mlađahnim Clintom Eastwoodom na početku svoje filmske karijere.

I tako sam nekako sasvim... spontano, nenamjerno započeo sa citatima iz filmova i krenuo definirati popis filmova u koji bi morali biti u rubrici "must have" svakog filmofila početnika i onih drugih zaljubljenika u sedmu umjetnost.
Za sada su tu bili Paskaljevićevo "Varljivo leto '68", Walter Hillovi "Warriorsi", danas je red došao na Sergieov "The good, the bad and the ugly". Naravno to nije po nikakvom kronološkom redu već ono što mi je prvo na pameti kad pomislim... najbolji filmovi. smokin

Nastavljam i dalje, a vi slobodno komentirajte!

- 19:00 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>