Jučer a i kod nas (tome svjedoči na svom blogu Freethinkerica) je Star Wars: Episode III -- Revenge of the Sith doživio svoju svjetsku pretpremijeru
Iz USA nam dolaze i vijesti o rasprodanim kinima u par sati, samo u Usa počeo se prikazivati u 3661 kinu gdje su do utorka popodne rasprodane sve ponoćne premijere, a jedna online agencija za prodaju karata je zabilježila prodaju karata od dvije po sekundi, što je bilo za pretpostaviti jer je ipak USA čvrsta utvrda najgorljivijih fanova SW serijala.
Bruce Snyder director Twentieth Century Fox distribution je u izjavi za New York Times izjavio da se ne može prisjetiti da je ikad vidio toliko masovnu rasprodaju karata unaprijed za bilo koji film dosad.
A sad malo o novčanom kolaču, koji će nesumnjivo biti ogroman. Osobno sam rekao kako očekujem veliki rezultat na weekend box officeu u Americi a to potvrđuju i analize raznih filmskih analitičara koji predviđaju prihod od 120 miliona US$ do kraja weekenda. Zanimljivost koju nam otkriva diša 20th century Foxa je da nije ljeto (naime tad je vrhunac gledanosti filmova u USA i svi filmovi se većinom tempiraju za to razdoblje) a prodaja karata ide fenomenalno. Moj komentar je da je to ipak SW, uz koji su, kako sam prije par dana čitao neke komentare na svjetskim filmskim siteovima, ljudi odrastali unazad podosta godina, a naravno i marketinški stručnjak (lija – kako bi Modesty Blaise rekla) Lucas je imao dosta udjela u tome.
|