Šta je ovo krv ti jebem!

subota, 10.06.2006.

Svi žele novi post

Pa šta da više pišem.......Stalno mi je dosadno niko neradi neka sranja svi su se malo sada smirili ipak ovo je bio zadnji tjedan škole sada ova tri dana ima da se stalno zajebavamo i nositi ću digitalac svaki dan eto sada se planira gdje ćemo gledati utakmice svjietsko i ako pobjedimo ići ćemo u kolonu se s svima voziti ali fali nam jedan motor Bilića nema ko voziti sada nam je to najveći problem....i da pa planiramo i mi malo za kraj nove godine ali neću o tome jel učitelji čitaju blog pa da nebude nekog sranja pa da ja ispadnem kriv za sve! Eto sada sam kalo višnje (vadio koštice iz njih to je za sok) čovječe ruke su mi otpale!! Daćo više neide van zbog prošle subote (mislim da znate o čemu je rječ) a ja ću morati se s Akyem dogovoriti kada ćemo ići jučer su ovi igrali nogomet na školskom ali ja nisam išo sam u akvarijus pa bio malo tako i da u gradu je bio kao neki koncert iako neznam šta je to bilo! Kiša počela padati, pa za popizditi baš je našla u subotu padati ali opet će onda biti pun Blacky tako da ni to nije toliko loše! Rto neznam šta da više pišem ono i bolje je kada se nepočnu ljudi svađati jer biti će ko solinov blog a to mi se neda toliko komentara u jednom danu pa to je previše danas možda budem nosio digitalac van ali mali je bed što je digitalac malo poveći pa mi je nezgodno ga stalno držati u đepu! E kada ostavljate komentar bolje ostavite vašepravo ima nego xxx, slatkica, crna mala......ma kužite mene volio bi da znam ko mi piše komentare ali samo pišite komantare jer bez komentara je blog pust mogu je koliko god oću pisati ali bez komantara sve je kurac!!!


PoZzZzZzZzZzZzZz

- 12:45 - Stisni ako si sretan (4) - NEMOJ sjebati ćeš - #

<< Arhiva >>

  lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv