petak, 15.02.2019.

Pismo dragoj osobi

Draga moja simpatijo.Pišem ti ovo pismo na ovaj lijep dan.Ne samo da je vani sunčano , već je danas Valentinovo.
Sretan sam što sam te upoznao i otkad sam te upoznao ne mogu prestati misliti na tebe .
U meni su se stvorili lijepi osjećaji koje ti riječima ni opisati . zato sam odlučio da ću ti lijepim ponašanjem prema tebi
svaki dan pokazati koliko mi je stalo do tebe.Stoga ti želim sretno Valentinovo! Tvoj Bojan.


Bojan Savić

Mama jako te volim.Sretno ti Valentinovo.Hvala ti što mi pomažeš.Nešto ću ti pokloniti.Mama razveseliti ću te tako da
budem poslušan.Mama hvala ti za sve što si mi napravila u životu.


Roko Crnković

Draga mama ja te volim.Imaš oči kao nježni oblak , a kosu kao svilu. Svaki dan me činiš sretnijom.
Ti si dobra.kad sam tužna ti me uvijek usrećiš . Ti si moja sreća

Petra Gati

Oznake: more

- 08:07 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.