srijeda, 12.12.2018.

Paroščić putuje svijetom

Paroščići su glazbena skupina koja nam je ispričala jednu lijepu priču o putovanju u Zemlji zmajeva.Ta skupina dolazi iz Osnavne škole Tenja.Paroščić putuje svijetom je glazbena priča s plesom i pjevanjem koja se zove mjuzikl.Dok su plesali najviše mi se svidjela glazba koja je svirala. Djeca koja su bili glumci su odlično pjevali i glumili. Mislim da je scenografija bila mala. Priča mi se svijedla, ali ju nisam skroz razomio.Sve u svemu, priča mi se ipak svidjela.


Roko Crnković




Danas smo gledali mjuzikl s pjevanjem i plesom. Napravili su je skupina Paroščići iz Osnovne škole Tenja. Mjuzikl se zvao Paroščić putuje svijetom. Dobra je bila gluma. Super su pjevali. Plesali su odlično,ali scenografija nije bila dobra, jer je sve bilo šareno. Sve u svemu je bilo dobro.


Jan Podubsky


Mi smo bili na predstavi. Prestava se zove Paroščić putuje svijetom. Oni su došli iz OŠ Tenja.Glazbena skupina zovu se Paroščići.To je bio mjuzikl. Ja jako volim mjuzikl. Oni su jako lijepo pjevali. U predstavi su glumila djeca od 3. razreda do 7. razreda. Uz pjesmu su i glumili. Sceno grafia je bila dobra. I priču sam jako dobro shvatila. Jako mi se svidjela.


Petra Gati



Gledali smo mjuzikl, priču koja se zove Paroščić putuje svijetom. Izveli su učenici od 3. razreda do 7.razreda. Gluma je dobra ,pjevanj je bilo tako-tako, ples izvrstan,a scenografija je mogla imat više stvari ali je bila dobra. Priča je savršena jer ima jako puno likova i događaja. Svaka im čast što su to uvježbali.


Petar Fržović

- 14:41 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.