19.03.2007. / ponedjeljak

Nema naslova!

BOK!!!mah Evo mene opet nakon malo dužeg vremena. Za pet dana skidam gips i zbog toga sam presretansmijeh. Danas nisam išao u školu jer imam temperaturu i malo sam prehlađen.
Ako ne znate ja sam poprilično ljubitelj sporta i na televiziji gledam svakakav sport, jer sport je super.thumbup Jučer je bila prva utrka formule 1, a kao uvijek ja sam za ferrari koji je uzeo pobjedu, a to je napravio Kimi Raikonen. U subotu je Hrvatska-Makedonija, i nadam se da ćemo pobijediti. Htjeo sam ići na tu utakmicu i možda bi išao, ali sam se kako ste i čuli razbolio pa ne znam do kada ću biti bolestan. Hrvatska je prva u svojoj grupi i ako pobijedimo, ja mislim da smo osigurali odlazak na EP u Austriji i Švicarskoj.

Ne znam o čemu da još pišem pa zato idem. Nadam se da ću se moći javiti prije nego prošli put ali ne znam. Ajde ekipa BOK!!!:mah
:

- 11:42 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.