13.03.2007. / utorak

MALO POČETNIH PRIČICA

Evo mog prvog posta pa zato ako bude glup nemojte mi zamjeritmah!
Napisat ću vam malo nekih gluposti. Nešto ću izmislit pa ću vam i to napisat.smokin
Ja sam vam ako ne znate slomio ruku pa sam malo zeznut jer sam sad kao invalid i zbog toga sam stvarno malo ljutburninmadheadbang. Ja vam idem u OŠ Otok pa sam i tamo sad malo hendikepiran. Zato što ne mogu sve raditi, a glupi gips skidam tek 23.3.2007. (ma izdržat ću ja do tada). Kada sam ostao u bolnici samo sam jeonjami, pioparty i gledao televiziju i bilo mi je thumbup. Tamo sam imao jako dobre i zabavne cimere makar su oni stradali jako gore. Oni su trenirali judo pa su se na natjecanju potrgalinut. Oni su doma otišli jučer ili danas idu doma. To vam je sve za sada pa ak vam se sviđa komentirajte i s tom rečenicom završavam.
BOK!!!mah

- 13:32 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.