Price jednog 16 godišnjaka

06.04.2007., petak

Samo košarka i ja

Završila je napokon škola,ali samo je nema 10 dana,jebiga!Ja sam vam inace dobro,ako tko pita (hehe).Nemam curu,e to nije dobro.A i bolje da nemam curu,jer bi ju malo zapostavio jer sam se skroz posvetio treniranju košarke.Ma zapravo,sve sam vec pomalo zapostavio,s frendovima vec nisam bio vani,onak pošteno, mjesec dana!Danas nismo imali trening,al mi se nije dalo ic van,mislim,ipak je Veliki petak.Nemamo sljedeci cijeli tjedan treninge,pa sam se dogovorio sa Matijom,Juricom,Markom da idemo van.A i jedan dan moram izac sa svojom best frendicom.Vec se nismo vidjeli više od mjesec dana!Možda ce ovo sad zvucati jadno,ali fali mi polako!Ma vidite da sam i vas zapostavio,ali nisam vas zaboravio,hehe,sad cu malo podijeliti komentare pa idem spat,pozdrav!

- 23:02 - Zucni neš (15) - PRINT - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< travanj, 2007  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

O meni
ZOVEM SE:Filip
IMAM:16godina,koje sam navršio 02.5.2006,
SLUŠAM:uglavnom hip-hop,ali nije da ne mogu poslusat neš drugo.
VOLIM:se zajebavat,
A ZA MENE KAŽU:da sam za zabavu,otkvacen i tak.
NAVIJAM:naravno za Dinamo..
JOŠ VOLIM:gledat filmove (akcijske i trilere)i naravno cure
FRENDOVI:naj su mi Marko i Matija,a frendice Smeđa i Plava...i tak vam to!!!



OVO JE PLAVA...zabavna,simpaticna,s njom nije dosadno,cool...cura od marka...plavušica
MySpace Layouts

MySpace Layouts


A OVO JE SMEĐA...nasmijana,otkvacena,voli se zezat,ma prava je...brinetica
MySpace Layouts

MySpace Layouts


OVO JE MARKO...pravi frend,zabavan,otkvacen...decko od Plave...markec_ha
myspace layout

myspace layout


OVO JE MATIJA...pravi frend,otkvacen,zabavan...he
MySpace Layouts

MySpace Layouts


I NA KRAJU JA...muški rod...svi ima njima super frend (mislim)...
MySpace Layouts

MySpace Layouts

...moro sam neš napisat...otprilike!