Price jednog 16 godišnjaka

18.05.2006., četvrtak

OPET PIŠEM

Evo mene opet...sad si negdje mislite...joj ne,vratio sebangbang.Više se ni ne sjecam kad sam zadnji put pisaonamcornamcornamcor?!?!A sjecamsmijehsmijeh 15.5. cak 2006.ma nisam pisao jer mi se nije dalo,nego ja sam vam dosadannutnut,nema kod mene ništa zanimljivog!A da,danas ima nešto!Imali smo HRVATSKI JEZIK i ponavljali smo za test.I profa je nekaj pitala jednu curu vezano za gramatiku.A ja i ostatak ekipe smo naravno pricali.Nekaj je profa u zadnje vrijeme strašno živcanaburninmadburninmad.I tako je ona nas vidjela kak pricamoblabla i svima (kaj smo pricali) opalila 1 u imenik i to još pod usmeno...koja _ _ _ _ _smijeh!Znate kaj bi tu trebalo pisat,ako neznate,kaj cu vam ja-he,he.smijehsmijeh.I to bi bilo to...wavewave

- 16:00 - Zucni neš (8) - PRINT - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

O meni
ZOVEM SE:Filip
IMAM:16godina,koje sam navršio 02.5.2006,
SLUŠAM:uglavnom hip-hop,ali nije da ne mogu poslusat neš drugo.
VOLIM:se zajebavat,
A ZA MENE KAŽU:da sam za zabavu,otkvacen i tak.
NAVIJAM:naravno za Dinamo..
JOŠ VOLIM:gledat filmove (akcijske i trilere)i naravno cure
FRENDOVI:naj su mi Marko i Matija,a frendice Smeđa i Plava...i tak vam to!!!



OVO JE PLAVA...zabavna,simpaticna,s njom nije dosadno,cool...cura od marka...plavušica
MySpace Layouts

MySpace Layouts


A OVO JE SMEĐA...nasmijana,otkvacena,voli se zezat,ma prava je...brinetica
MySpace Layouts

MySpace Layouts


OVO JE MARKO...pravi frend,zabavan,otkvacen...decko od Plave...markec_ha
myspace layout

myspace layout


OVO JE MATIJA...pravi frend,otkvacen,zabavan...he
MySpace Layouts

MySpace Layouts


I NA KRAJU JA...muški rod...svi ima njima super frend (mislim)...
MySpace Layouts

MySpace Layouts

...moro sam neš napisat...otprilike!