Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Slike

Uhvaćeni ste!

fast statistics


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


ANKETA thumbupthumbup


Kakvu muziku slusate?
Hip-hop
R and B
Rock
Pop
Metal
Jazz
pollcode.com free polls


FFuzzy
IInsane
LLuxurious
IIrresistible
PPerverse

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com







O meni

Ime:Filip

Nadimak:Marchy

Godina:13

U horoskopu:Ovan

Grad:Pula

Škola: T.P

Volim:obitelj,prijatelje,KOMP
blog,sebe,MUZIKU,Linkin Park,svoju gitaru,jednu ,curu...

Ne volim:umisljene osobe,lažljivce,nametljivce,
komarce...

Visina:174 cm

Težina:hmmm..ja mislim 49 kg

Slusam:sve osim cajki i sličnog
narodnjačkog smeća...


A sada idem...wave!








cool Napokon sam sjeo za komp! cool

Pozz ljudi!Sta se radi? Znam,znam...skola...i mene nervira.Meni su vec dali ispite sljedeci tjedan!Bezobraznici!I kako vam je bilo preko ljeta??? Sigurno loodo! Meni doista je!Svaku vecer izlasci,pizza,koncerti,kupanje,ahhhhh...ali onda je 1. deveti sve unistio rrrrrrburninmadburninmadburninmadburninmadmadmadburninmadmadali nemozemo nista uraditi...zivot je takav,cupav i dlakav!Ali mora se zivjeti!Zato svima zelim jos jednu SRETNU ŠKOLSKU GODINU!!!Puno dobrih ocjena i uspjeha, zeli vam Filip!!!A sada malo slika i ocekujte ih jos vise! Bigg pozzwavewavemahwavemah!!! ...I da...nova mjuza!


Image and video hosting by TinyPic



05.09.2008. u 12:53 • ~˘Ostavi trag~˘Print#