welcome to the jungle.....

srijeda, 05.04.2006.

depra...??pun kurac....

neznam kaj ću sa sobom..ovih dana sve je u kurcu...pogledam lijevo ljudi se ubijaju..pogledam desno tu se pak mažu ko kreteni..nemreš bilivit..neprestano si mislim u sebi,duboko u sebi...zašto da JA živim..??zbog koga..kome je stalo za jedan život..nikome...dojdem u školu sve je u kurcu...dojdem doma ništ mi se neda...najljepše mi je dok se zaprem u sobu i pustim si mjuzu i u sebi se derem,vrišćem ali me niko ne čuje..i to mi odgovara...to mi je potrebna doza energije...doza za mlitav život...sav sam u kurcu..NISAM ZA NIŠT...čak mi ni ljubav nejdee od ruke...to mi je nekad bila najjača snaga ikad potrebna...MOREŠ NEKOG VOLJETI....STARI MOJ ALI TAJ TE NE JEBE NI 0,0000001%...onda me pitaju...FILE KAJ SI U KURCU...KAJ TI JE??najrađe bi im takve šamare u facu podelil i zderal im se u facu nek gledaju sebe a ne mene...boli tebe kurac za mene....ko sam ja...ko smo mi....narod,zajednica??jesmo kurac..koji je to narod koji sebe međusobno porazbija i uništava??to je dobra stara 0....a ne narod...joj neznam kaj bum..nemam volje za ništ...samo bi spal i slušal mjuzu...lovi me neka depra i neka jebačka bedara...skrivam se stalno iza nekog lica cool štemera..pa kaj oćeš s menom ja sam faca,ne??ma jesam da..u sebi manji od makova zrna...neznam kam bi pogledal,koju bi facu napravil da me niko ne gleda uopće to bi mi odgovaralo...mislim u sebi vodite me s ovog svijeta da sam sebe ne trpim više..sam sebe ne doživljavam...GASIM SE KAO ŠIBICA DOK IZGORI.....

SIX PACK:2 minuta straha....

Srce slome čak i usta nekog neznanog junaka
brzinom zvuka dok tone moj brod
ovu noć zato provodim i budan i sam ko osuđenik....

Daj te mi rečno samo 2 minuta straha
daj te mi glasa znajte gluhi će me čuti
ovo je kanonada rat u mojoj glavi
srušenje sve pravljeno od pepela i praha

Pogled od dozgo okom plavog goluba
hiljadu priča šaka sreće i tišine
nije ni srce uvijek crvena fasada....
pukne baš onda kada najmanje se nadaš...

Razmisli dobro i reci mi
ne vidiš sebe ali vidiš njih
živote slike i prazne
trač kao vijesti provjerene
ti vidiš druge ali sebe ne...

Više ne brojim jer po ko zna koji put
budnog sam noćas opet zatekao sebe
svjetlo po mraku najzad pišem poruku
čuvaj se dobro jer ja dolazim po tebe...

Ovo će biti prvi posljedni put
vidiš li znake na nebu
od sad me prati pogled oštar i ljut
ja noćas molim svoju pobjedu..............

- 23:49 - hiti se na pleča (26) - natrag se digni - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2006  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

nekaj o meni

  • zovu me:IVAN FILIPIĆ (File)
    rođen:15.06.1989.
    slušam:metal.. i stari rock..(naj grupe:maideni i gunsi)....
    škola:1.razred sport.gim.
    frendovi:Pranjić,Bobo,Frenky,Kuxxx,Hleba,Kruška,
    Grim,Kolar,Tino,Periša,Sister(kikach):),Maja:),Tina:),
    Mona,Ješa,Melita,Štefanka,Ratkovička,Krejzi Mašrum...itd...
    hobiji:rukomet,nogomet,kompjuter.....
  • neki blogovi....