Eyy pozzdrav svimawave…kako je bilo na praznicima??meni je bilo fenomenalkakod bake u slavoniji sam vidjela svoju ekipu,frendove i frendice i jako sam happy smijehthumbupjer su to bili pravi origigi praznici…spavala bih jako dugo…i stalno bih se družila s društvom…bila bih budna do kasno…naisss!!sa mnom je putovala i jako dobra prijateljica pa mi nije bilo dosadno,iako na svakom putu upoznam neke nove ljude…a tako sam i ovaj put…bilo je puno zabave i smijehasmijehsmijeh …ovih par dana slobodnih…koji su proletjeli ko vjetar…obnovila sam svoje 'baterije' sreće i plesa…bilo je ludo ludroflmoći rano ujutro staviti mjuzu do daske i opušteno plesati i razvijati nove korake,nabavila sam album sa najnovijim hip-hop hitovima i plesala sam s ekipom po cijele daneyessmijeh…malo sam stigla i baciti koji pogled na spotove na Mtv-u i neki su zaista odlični…inače nemam baš toliko vremena se posvetiti svom najdražem hobiju…a isto tako obožavam i fotografiju pa sam stalno fotkala prijatelje,samo baterije su me zezale svako malo sam ih trebala puniti…da bar izumeyes nove koje će trajati sve dok ti ne dosade…i bilo bi genijalno da snime film..horor ili akcijski,po sličnom scenariju…znači vozimo se busom i sjedala su užasna neudobna,ne možemo zaspati…no ubace nam neki dosadni film s iritantnom glazbom u pozadini od koje ne možeš niti oči zatvoriti da uhvatiš koji trenutak odmora…još oko tebe skakuču i viču klinci burninmadkoji su te doslovno otjerali sa zadnjih sjedala jer imaju rezervaciju…i sad se lomiš na sjedalu i opet pomalo škicneš onaj dosadni film…s vremena na vrijeme shvaćaš da te pogled na ekran hipnotizira,eekkad trgne te frend i pita te….hmm..ma nešto..uglavnom ne možeš se oduprijeti sili koja te vuče prema ekranu…vrlo je čudna i neobična…na kraju otkriješ da je to bila Max Tv-->maximalno ljepljiva!!ma ne…šalim se…roflsmijehyeswink
Na kraju je vrlo napeto jer u filmu se počinju događati neočekivane scene…Neko nepoznato biće se baci na bus i on se stane prevrtati dok ljudi prestravljeni počinju vrištati u strahu za svoj laif…no
Nakon par trenutaka lik je vidio što se dešava u filmu kad ono i njihov se bus počne tresti,neki monster im počne razbijati prozore a svi panično viču i dozivaju help…ko da ih je moguće spasiti?!ok i to je potrebno radi dojma…znači svi moraju biti u nadi da će im netko priskočiti u pomoć…zujoznate onu pjesmu Survivor..e to ide u pozadinu heheee,ma bitno da je mjuza podnošljiva dok se gleda nepodnošljivi film!smijeh

Will be continued…at cinestar! rofldaaa-da..yesyes

!!btw kako sam se bezveze raspisala skoro sam zaboravila napisati da sam bila sinoć vani s društvom…u dvorani se održalo natjecanje u break-danceu i bilo je tako uzbudljivo da se nismo odvajali od tribina,nekoliko ekipa me oduševilo pokretima,super mi je kad jedan pleše i drugi mu se pridruži i izvode skupa neki pokret ili kad se nakon pokreta unose u facu drugoj ekipi kao:''Što sad imaš za reći,ha?da te sad vidim faco!!''…pula je nažalost ispala i dečki nisu stigli do finala…iako mislim da su bili odlični…thumbupimam dosta video snimki i puno slika..mogu reći da to bio jedan od najboljih događaja što se održavaju u cijeloj godini…coolsmokinthumbupyes

kissPu$$a do sljedećeg druženja!! Have fun

Image Hosted by ImageShack.us
15.04.2007. | 11:28 | |29| Grafitiraj Me | Make Your Dreams Come True |
Image Hosted by ImageShack.us

--->In My Own Words<---


Noć je lijepa,prelijepa.Oko mene sve utihne i tamna dubina smjesti se u mojim vječnim mislima.
Vozim se u autu i pospano promatram brzinu i usklađenost ceste s prostorom koji se mijenja iz trena u tren.Doima se kao da sam okružena magijom,a spretni kist oblikuje obris granice stvarnosti i sna.Sada,dok iz radija dopiru nježni zvuci melodije koja me još više uvlači u toplinu koju osjećam oko srca,bolnog srca,ja te se sjetim.
Sjetim se svakog trenutka koji me sjeti na tebe.Ti mi pružaš priliku da ponovno osjetim tu ludu strast,strast koju je lako zapaliti jer među nama postoji više kemije nego u bilo kojoj kemijskoj reakciji.Svaki pogled koji mi uputiš dopre do mene nevjerojatnom brzinom…
Neopisiv je osjećaj da u ovom okrutnom svijetu u kojem većina drhti od straha i nesigurnosti,ja drhtim pri tvom dodiru.
Još me opija tvoj miris ljubavi dok mi se tvoj lik pojavljuje pred očima.U ovom beskonačnom trenutku nabijenom emocijama,shvaćam da je samo nebo granica sa kojeg mi vraća tvoj glas i lik kao eho..
Kad me samoća obuzme i zagrli svojim hladnim plaštom u ovoj noći,kao svijetlo-daleko u daljini na obzorju,vidim gdje se ljubav ponovo rađa.

Da...tek kad pročitaš,znat ćeš da je ova pjesma samo za tebe.
Tvoja malenakiss

Image Hosted by ImageShack.us
02.04.2007. | 20:22 | |9| Grafitiraj Me | Make Your Dreams Come True |
Image Hosted by ImageShack.us

Give it up to me


evo nesto od sean paula dobra je pjesma iako pola toga ne kužim dok pjeva,a i spot je dosta dobar

Intro:
Get out my head and into the bed girl...
Cause you done know, plottin' out the fantasy..
Hey baby girl and it's you a the key...yo...me go so then

Chorus:
From you look inna me eye gal I see she you want me
When you gonna give it up to me
Because you body enticing you makin' me horny
When you gonna give it up to me
Well if a no today girl then a must be tomorrow
When you fulfill my fantasy
Because you know I give you lovin' straight like an arrow
When you gonna give it up to me

Verse 1:
So back it up deh..So pack it up yeah
Cause I wanna be the man that's really gonna have it up and mack it up and
Slap it up yeah...So what is up yeah...You know you got the sinting inna me pants a develop and a swell up and
Double up yeah...So gimmie the work yeah cause if you no gimme the work the blue balls a erupt yeah..
So rev it up deh gal gwaan try you luck deh cause when you stir it up you know me haffi measure up yeah.

Chorus:
Verse 2:
Hey pretty girl...Say me love fi see you walk...

You no habla ingles but just listen me when me a talk
This ya one yeah from me heart, woman you got me caught
You ever inna me thoughts and no left me inna the dark, inna the...
First place gal that's where you belong, so just let me flip the switch woman I can turn it on and...
Gimme the passion from dusk till dawn...Tell me if you want it fi gwaan...my girl..

Chorus:
Verse 3:
So why can't you see....we ought to be....together girl don't front on me
I just wanna be near so don't have no fear and lemme see you bring your body right over here
Because you should share it...girl I'll care it.....And I'm gonna give you love so clear
It gonna make you shine and once you are mine...we be rockin' it until the end of time

Chorus/Verse 1 (repeat)/ Chorus ends

Danas je bilo ok,deaddan kao i svaki drugi , 1 april..hehe jeste li zeznuli nekoga??.naughtyrofl..ma ja se nisam morala truditi,nažalost sutra school ali kad se sjetim kako smo u osnovnoj znali raditi gluposti profačima...poželim da je već danas bio ponedjeljak...napokon idem i u slavoniju naravno u vinkovce jer praznici cerekne bi bili pravi bez tog provoda..ah jedva čekam da vidim i izgrlim i izljubim sve ljude tamo,ok i da se odmorim do skole...
evo,bar sam stigla napisati novi postthumbup bye
kisswith all my love ...pufa!
mah ciao ljudovi!!

Image Hosted by ImageShack.us
01.04.2007. | 21:04 | |4| Grafitiraj Me | Make Your Dreams Come True |
Image Hosted by ImageShack.us

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Lipanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (1)

< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



...Dance With Me...

** tHis iS aLL ab0out **

smijehnut:) HappY bLo0g :)thumbupyes

---> L!nKići <---

>tynčeko<

>barby<

>cvijetić<

>zel..Ena<

>nYvY<

>jejE<

ImageChef.com - Create custom images

nešto o meni

My best…*VOLiM*cerek
*my prijateljekiss
*svoju sobu i cimerice
*sport..nogomet,odbojka,slolnitenis,swimming,
*kad mogu s nekime normalno razgovarati i biti ono što jesam
*ŠPUD

*razmišljati,zamišljati
*voćni sladoled & čokoladu
*uživati u zalasku suncacool
*big hugs,tople zagrljaje,njegove kissiche
*skakati s dige & izležavati se na moru sa doobrim pogledom

*super mi je biti budna i ne mogu dugo spavati
*afričko jelo Kus Kus
*putovanja
*slati puse na daljinu
*snjegoviće

*trampoline
*hot čoklet
*aj laik motori,eh kad bih ja imala 1
*slušam sve osim mame(she's my frendicarofl)
*kad sam jaaako hepi i raspoložena za *ples

*r'n'b,rock,metal..ma sve pomalo
*volim jezike svih vrsta..ingliš najviše i of kors-jezik ljubavifino
*omiljeni cvijet..margerita,velika bijela tratinčica
*zelenu,plavu,žutu,rozu & bijelu boju
*gitaru
*obožavam biti na kiši
*noćno kupanje
*poljupce
*wink smajliće
*kad valnea svira klavir
*kad pada kiša a mi se ljubimo

*lijepe riječi pune pažnjekiss
*akcijske i horror filmove
*volim petak 13!..
*okupiti se s društvom svakog slobodnog trena i biti sretna…
*…u slobodno vrijeme skačem*trčim*plešem*smijem se do suzayes*idem van*crtam*fotografiram*lakiram nokte u šarene cvijetiće...

*obožavam crtati
*istraživati nešto novo
*penjati se uz planine
*usrećiti najdraže
*fotografiju

*musicpjeva
*sretne suzecrycerek
*zagrliti nekoga kog nisam dugo vidjela
*pisati pjesmice
*volim riječ voljeti

*volim osjećaj ljubav
*sms za laku noć
*stajati negdje visoko i biti mala naspram svemiraeek
*smješne stvari

*privjeske za ključeve
*starke,sk8erice...suknjice,minice
*šarene ljude s osmijehomsretan


Image Hosted by ImageShack.us



My worst…°°non amo°°no
*prazne baterije na digitalnom
*gole bijele zidove bez znaka života u sobi 1 tinejđera
*se dosađivati
*predrasude
*tužne situejšns
*neugodnosti..(sama se sebi smijem jako čestonut)

*strašne dreams koji izgledaju realno
*nesporazume
*kad s nekim nisam u dobrom odnosu..
*dugo čekati u redu
*prehladu
*gledati sama horror...brrrrbang


Image Hosted by ImageShack.us


Željeee Željicee°°i W!SH°°smijeh
naučit svirat gitaru
skočiti s padobranom
otići na neko EXOT!C mjesto
posjetiti svoje rođake u Canadicool
biti uvijek nasmijana

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Cvjetić i smajlić
Elen vanja sara doris sandra
Crtamo medu balonima
Image Hosted by ImageShack.us

Na dvorištu skulice
Image Hosted by ImageShack.us

Cvjetić ja i sandra



s0m3 fUn :))

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
*me und nyvy und tyna*

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ImageChef.com - Create custom images

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Kiss…mmm
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us