Image Hosted by ImageShack.us everything for love..... - Blog.hr

everything for love.....

nedjelja, 15.01.2006.

Image Hosted by ImageShack.us...još uvijek pokušavam shvatiti zašto si mi se baš ti toliko uvukao pod kožu, a ne netko drugi...
...zašto sve u mom životu mora biti tako mračno bez i jedne zvijezde...
...nekad u noći toliko raznišljam o nama i samo patim...voljela bi da si uz mene, da te osjetim i na kraju da te ne dam nikome....da budeš samo moj...
...svaka tvoja riječ s kojom mi pokazuješ da ti nije stalo polako me ubija...
...možda je sve ovo samo jedna velika laž...možda me samo želiš učiniti svojom da bi me povrijedio...iako mi govoriš da ti je stalo....nekada ne razumijem tvoje riječi...ne znam što misliš...ili možda ne želim prihvatiti istinu...
ljubav je tako slijepa....
...ono što se čini dobrim zapravo je loše....
...željela bi da se vratiš i zaustaviš ovu moju bol...ne mogu slobodno disati dok ponovno ne budeš uz mene....
...i neću nikada zaboraviti ovo...
...zbog tebe sam isplakala rijeku suza i čudno je to što se na kraju nisam utopila...
...nitko ne može reći da nismo pokušali jer jesmo...najviše od svega sam čekala svaki trenutak da budem s tobom jer samo tada sam se osjećala potpunom...ali to je toliko kratko trajalo...
i sada je samo ostala nada da će bar jedan naš dan doći i a nas tada nitko neće moći razdvojiti...

Image Hosted by ImageShack.us

- 13:55 - jUsT SAY hElLo- KOlIKo vAs JE BiLo?(129) - iSpLaTi Se - #