< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Veljača 2008 (1)
Listopad 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (1)
Siječanj 2007 (3)
Prosinac 2006 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

ovo je blog jedne nadasve munjene i berlave djevojčice iz splita....ona voli svoje prijateljice...jednog duge kose...čupavca:)...voli šetnje gradon i slušat mjuzu...obično sluša pepperse,maidene, matallicu,gunse,..ali i ostale rock i metal grupe.. ali može poslušat bilo šta....ovisno kako je pukne...ne voli školu ((a koje je voli))...i ne voli umišljene fensi šmensi djevojčice....hehe....:))
i to ti ga je to...:))

Linkovi

peppers.baby
hajdukgirl4ever
poison angel
punky
teeja

petak, 05.10.2007.

nova skola...nova sredina..:S ...al ODLICNO JE....

ALOaoooo LJUDI moji..wavewavecerekzubobelj.evo ja san taman na informatici u novoj skoli..odlucila san napisat post...je da ispitiva ..al knjigu talka nisan, znan da cu dobit asa..pa mi ne vridi sad ucit nista..nego je pametnije napisar post ...jel tako??!fino
e pa sta da napisen ..neznan.... u novoj skoli mi je odlicno..ekipa je super...ja san super..odlicno se osjecam.. ljudi san upoznala brdo, a medu njima je i moj bivsi decko..heh.pjeva..dane provodim s prijateljima .fino..veceri na treningu...petke i subote na domu, sustipanu i slicnim mistima...noci u prija ...itd...stvarno mi je savrseno...Anthony i Heather su dobili malu bebicu malog Everlya...njjj..presritmna san radi toga....evo ja van vise nemam sta za rec osim da san zavrsila s postom..i da jakkooooooo pozdravljan svoj 8. b i 1.d.....ljudi volim vas...cmokic .pusic...bokic...tea sritan rodendan...poozzzzZzzzzzz svima...nutzubo_vas mi je drag ovi smajliczubo



| komentari (10) | print | # | Design by:Poison Angel

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.