< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Veljača 2008 (1)
Listopad 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (1)
Siječanj 2007 (3)
Prosinac 2006 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

ovo je blog jedne nadasve munjene i berlave djevojčice iz splita....ona voli svoje prijateljice...jednog duge kose...čupavca:)...voli šetnje gradon i slušat mjuzu...obično sluša pepperse,maidene, matallicu,gunse,..ali i ostale rock i metal grupe.. ali može poslušat bilo šta....ovisno kako je pukne...ne voli školu ((a koje je voli))...i ne voli umišljene fensi šmensi djevojčice....hehe....:))
i to ti ga je to...:))

Linkovi

peppers.baby
hajdukgirl4ever
poison angel
punky
teeja

srijeda, 21.02.2007.

MASKAREEE!!!!!!...ali nisu bas lijepo prosle......meni i mojima


Evo ljudi da van se najprije javin....heloooooouuu .wavemahcerek.....sorryte sta odavno nisan napisala post al mi se jednostavno nije dalo..no..evo sad me puklo i ne spava mi se pa eto pisen ga ....i eto danas su bile mačkare ..heh...pa eto i to mi je kao naslov........jer nemam koji pametniji za stavit.....

Danas je kao zadnji dan maskara i svagdi se odrzavajui maskembali...po gradovima..pa i skolama..ali u nasoj socijalnoj ( o.š. propalitet) NARAVNO od toga nije bilo nista.bang..ja san se izivcirala.burninmad.jer su mi samo tako oni nesposobni i usrani nastavnici digli zivce....(a to je opasno )....................

pa eto da van ukratko isprican: uglavnom mi smo vec prije misec i vise pitali ravnateljicu oce li bit maskara....i ona kaze nema problema:oce......ali to je svak s vrimenon zaboravia tako da smo danas mi ucenici prije nastave pokusali doc do ravnateljice koje nije bilo u skoli i pitat je oce li od toga bit ista il ne..... ali kako nije bilo ni nje..ni pedagogice...ni ostale ekipe mi smo sve nastavnike pitali ima li iko broj njezin...i naravno ka ono niko ga nije ima.....to mi diglo zivce..mad...sta mi tu serete recite da nece bit nicega i amen aleluja..al nemaju broj od ravnateljice...eej pa ne pricajte mi tu pricice za malu dicu....
a kad smo na exkurziji radili probleme svi su ga imali i znali napamet.....kad san se toga sitila jos vise se izivcirala.burninmad..al eto stas to su van nasi nastavnici...
i sada mi pokusavamo nagovorit bar neke normalnije nastavnike da nas 1 sat puste da se isplesemo i zajebajemo jer nan je to ipak zadnja godina da smo skupa u ovoj skoli.....ali kako je njih manjina cak jedna nastavnica jeeeeeee.....partyKoja nama ni ne predaje nista od toga nije nista bilo-.......
ali ne bi mi bili mi da se mi nismo obukli i skakutali po skoli...rofl...cerili se samo tako i cak trazili para od nastavnika....heheheheh..al niko nista nije da a jebiga kad su ..skrtonje.......

i eto tako mi je jos jedan dan prosa onako....kul.....pa eto ako ste ista skuzili cestitan jer nisan ni ja nesto najbolje..al nema veze to je uobicajeno...
ajte ljudi pozzzzZZZzzzzdrav do iduceg posta.... a ko zna kad ce to bit..za jedno misec..misec ipo..hehe......ajte piplovi kisSSS$$$$$$ i uzivajte u zivotu..mahwavemahwave....



| komentari (29) | print | # | Design by:Poison Angel

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.