Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

DiZaJn bY:mArInO7

..Za mene ste najbolji na svitu
bez obzira na sve..fala van za
sve ovih godina..nikad vas neću
zaboraviti..uvik uz vas..cili Zadar..

..Posvećeno mojin Kaubojima..

O meni:

Moja malenkost:
Marta

..Možda jednon
i ispričan svoju priču..
..ja san još jedna u
velikon nizu nepoznatih
autora lijepih
misli..ali, oni su jedan
veliki dio te priče..


..Nakon finala, prošlo je 4 miseca
i 14 dana..kada san ju otpivala skupa s
vama..i ričima se ne može opisati
ono što san doživila onih dana
kada ste se vratili u Zadar..

..Jer sve ste moje snove ostvarili,
pružili mi neprospavane noći..

..Jer vi ste moj dio plime,
dok modro more šumi vaše ime..

..Jer vi ste moj dio sna,
odveli ste me zvijezdama..

..Jer ja vas ljubin,
a vi mi vraćate pobjedama..

..Grijani pismon,
napisanon našon ljubavi..

..Jer ja vas ljubin,
a naši glasovi podrhtavaju..

..Poveli ste me prostranstvima
gdje svi..

..Pjevaju o ljubavi..

....KAUBOJI....

..Bija je to odvratan
dan..oblačno, kiša..
..Sidila san sama,
na zapuštenon
kolodvoru, čekajući
nekoga meni posebnog,
niti ne znajući hoće li
doći..bila san loše,
jako loše..na rubu suza
i onda..
sve odjednon..
Na razglasu kolodvora
puste mi Vilu..s Vilon
je izašlo i sunce..
Digla san glavu visoko,
nasmijala se tuzi
i suzama prkosno
pogledala gore..
Nitko nije ni znao,
a sve je već bilo bolje..

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

nedjelja, 24.01.2010.

..Gađajmo na Mjesec, jer ako i ne pogodimo, bit ćemo među Zvijezdama....

Nakon 7 miseci..evo teksta koji je vridan baciti u zaborav ovaj zadnji..naravno, ne u zaborav, ali spremiti ga u uspomene..Europsko je počelo..Igali smo s Norvežanima, Ukrajincima i Rusima..dobili sve..i jedina smo reprezentacija koja ima maksimalni ucinak..da, tako je ti fatalni Francuzi su spali na dva remija i jednu pobjedu od samo gola razlike..prije svega moran reci da mi uzasno fali Pere..ne mogu ni opisati koliko..i Dominikovic skupa s njin..i jos neki takoder..ali, sto je tu je..kad pocne prvenstvo sve to se zaboravlja i ide se na sve ili nista..sve je krenilo dobro, ali mi nebi bili mi da se nek ne ozljedi..mrzin sto ovo moran govoriti, ali tako je..prvo Lac razriže prst, a onda i Tonči s trbušnin zidon..katastrofa..ali, to je bija samo jos jedan motiv vise za nase..zato i jesmo tu di jesmo..i oko sve te strke ko ce igrati livog vanjskog, pojavi se jedan Drago Vukovic i odigra fantasticno..kako se taj covik borija taj dan..ka da mu je zadnja utakmica u zivotu..nije bija ni siguran da ce biti u toj ekipi, a malo nakon toga..eno ga, nakon utakmice plače sa saton u ruci, koji je samo jos jedno priznanje svima njima..a njemu prvon..zbog neizostavne skole, bila san prisiljena gledati snimku zbog koje san mahnito provjeravala video cili dan i zabarikadirala sobu i tv..isplatilo se..s Ukrajincima malo slabije..opet snimka..a onda danas..iscupana pobjeda Rusima..lavovska bitka na svin pozicijama..zasluzili smo to..koliko prozivki je bilo prije prvenstva..da nije to vise to..kao..pojavljuju se mladi, Ivano vise nije onaj stari, nema Pere..toliko toga..a samo da ta prokleta novinarska piskarala nesto napisu, bacajući naše u skroz drugi - treći plan..e pa, jedna velika varka..jer, zante sto..ja jos uvik osican onaj isti duh, borbenost, lakocu igre..mislin da se to prinilo i na mlađe, a da ne govorin o povratnicima u reprezentaciju..ka da nikada nisu ni otisli..dobro, nije sve bajno ni savrseno..obrana nije jos sva svoja..ali, tu smo zaboravili kariku Toncija..i Laca..koji oduvik igra obranu..po meni, jedino razocaranje je Duvnjak..ali, kad se uzme sve u obzir..razumin ga..svi su ga navikli gledati u naj izdanjima, sve super, odlicno..mislin da je veliki pritisak za njega..prosle godine se dobro s njin nosija, sve pozitivno..ali mislin da je sad svattija velicinu svega toga..jer koliko god ja izgledala nekad protiv njega..znan ja da je on dobar, da nije nikakav folirant ni guzičar..ali me je smetalo što su ga svi toliko uzdizali nakon par dobrih utakmica i šutnuli Ivana na kraj klupe pa nek se grije šugamanon..na to san alergična, jer se meni puno puta to dogodilo..znan onaj osićaj kad imaš to u sebi, kad znaš da si tu, da ti malo fali, a onda..pojavi se neko drugi, ti padaš u drugi plan..niko te ne ferma..e to mi se gadi..ali, zato gospon Ivano se svin tin govnarima oduzuje na pravi nacin..pa ja ne znan, ali kako on igra..ok..prvi dan je Vuković bija najbolji strijelac, drugi dan Buntić i Vori, treći dan Čupić i Štrlek..ali on je jedina konstanta u ove 3 utakmice..gledan ga i ne mogu se nadiviti..koliko odgovornosti je preuzea ovih dana..lipo je zabijati, biti prvi strijelac..ali, nije sve u golovima..virujte mi..predugo san s nasima da pomislin uopce tako nesto..ma možeš ti zabiti i 40 golova u utakmici, a opet izgubiti..triba i obranu držati, svaka čast, Mirko..i triba raditi ono što Ivano radi..toliko je sedmeraca izborija, toliko 2 minute igrača više, asistencija, razigravanja, ukradenih lopti, navlačenja igrača na sebe da bi DRUGI mogli pucati..e to se zove timski rad i ekipa..a, on to ima..ima tu nesebičnost u igri..a to tako umara..on zadnje 3 utakmice u zadnjin minutama jedva diše koliko je sebe ostavija tamo na parketu..to mnogi ne prepoznaju, ali nije ni bitno jer ti koji to ne vide, ne zaslužuju nikakvo pravo na mišljenje..i tu je još jedna stvar..zbog koje mi je jako drago..a to je sukomentator utakmica..Velimir Kljaić..on je svjestan toga što Ivano sve radi i neprekidno to govori i hvali ga..i još nešto..taj čovik je realan i veliki je stručnjak..i zato ja milsi da zaslužuje poštenje jer ne maže okolo oči i ne sere..sve što kaže istina je i gledano je s trenerske i igračke strane..bez obzira na okolne stvari..a danas..s Rusima..koja drama..i glas mi je puka..14 minuta prije kraja imali smo -3..i moran priznati uvatila me neka tjeskoba..ko ona iz finala iz Arene..bas tako san se osićala..ne znan ni sama zašto..ajme, kolik osan vikala, razbijala, vrištala, plakala, psovala..i sve što ide uz to..ali, isplatilo se..bila san toliko napeta svih 60 minuta..i onda takvo olakšanje s onin sedmercen Čupića na kraju..uffff..i onda još proglašenje igrača utakmice, točno san slušala onog spikera: Number 4....Ivano Balić!!!! Eto ga..i službena potvrda da on vuče sve..čujen sad i neka govorkanja kao u stilu: Ivano se vratija opet!..ovo, ono..ali, ne ..nije se on vratija..a znate zašto..jer, nikada nije ni otiša..uvik je bija uz reprezentaciju i Hrvatsku i dava sve od sebe..riskira je svoje zdravlje radi svoje ekipe..možda nije bija neko vrime onakav kakvin smo ga navikli viditi, ali je bija tu koliko god je moga..i jednostavno znan da će uvik i biti..on je jedan od onih ljudi iz sjene..Vori možda je kapetan, ali Ivano je onaj čovik iz sjene koji šuti dok drugi mudruju i lažu..a onda kad zagusti i kad nastane neugodna šutnja puna mudraca u njoj..on se javlja kao da ništa nije bilo i motivira druge, nalazi izlaze svin priblemima i ostavlja srce na terenu uvik, a najbolji je kad je najteže i najgore..koliko mi je drago bilo viditi onaj osmih na njegovon licu..ka malo dite..
Ali, ponavljan..danas san razmišljala samo o toj zasluženoj, srčanoj pobjedi i ekipi..prije proglašenja igrača utakmice rekla san da me boli briga za to..i istina je, boli me briga..jer najbitnije je to da svi igraju sa srcen i da su prava ekipa..da daju sve od sebe..a tek nakon toga da pobijede..naravno da će pojedinci uvik biti nagrađeni, ali jako mi je drago viditi da imamo po 6-7 strijelaca u utakmici..a Duvnjaka bih još jednon pozvala da se oslobodi i pomogne Ivanu..neka se ne opterećuje nikin i ničin..samo neka igra onako kako on zna i da sve od sebe..bit će dovoljno..ovo je reprezentacija..tu se igra s ponoson..
Jednu veliku pohvalu, mislin da zaslužuju i navijači koji su tako ponosno vikali, pivali i digli zastave u zrak..svaka in čast..nije uopće bitan broj koliko ih je bilo..jer, cila dvorana je izgledala kao šahovnica..virujte mi, ja san prva koja bi odleprsala tamo da smin..e..da smin..sve su to snovi..ali, ponosna san sto su navijači danas tako podržali naše i pomogli in u igri..bez teksta san ostala..i dobro je reka Željko Vela danas: Kako lijepo biti Hrvat danas ovdje i u ovoj ponosnoj dvorani..!..hvala Veli..i još jednon bi pozvala sve navijače koji imaju mogućnosti doći bodriti naše..od ponediljka su u Beču..evo, ja vas molin da pokažete kako je lipo biti Hrvat u dvorani di su rukometasi i kako smo ponosni na njih!!!!
Pa, ne priostaje mi ništa drugo nego poželiti našima sriću u ponediljak s Islanđanima..super dobar povratak Lacu i Tončiju..plus..Tonči, Zadrani su uz tebe..drži se!!!! Ma Zadrani su uz sve vas..!
..a u ponediljak..znate što tribate..boriti se, pokazati zube, pokazati koliko van je stalo, upriti snage iz sveg srca i u najtežin trenucima pokazati zašto smo najbolja ekipa..možda ne trenutno rezultatski, ali duhovno u ekipi da..daleko najbolji..
I sve to, u konačnici, vodi do toga da ne date nikome da vas uskrati za bilo što, jer vi možete sve!!!!
Uvik vjerna, Marta
xxx



| Ajd komentiraj! (samo 0 komentaraaa) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.