Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

DiZaJn bY:mArInO7

..Za mene ste najbolji na svitu
bez obzira na sve..fala van za
sve ovih godina..nikad vas neću
zaboraviti..uvik uz vas..cili Zadar..

..Posvećeno mojin Kaubojima..

O meni:

Moja malenkost:
Marta

..Možda jednon
i ispričan svoju priču..
..ja san još jedna u
velikon nizu nepoznatih
autora lijepih
misli..ali, oni su jedan
veliki dio te priče..


..Nakon finala, prošlo je 4 miseca
i 14 dana..kada san ju otpivala skupa s
vama..i ričima se ne može opisati
ono što san doživila onih dana
kada ste se vratili u Zadar..

..Jer sve ste moje snove ostvarili,
pružili mi neprospavane noći..

..Jer vi ste moj dio plime,
dok modro more šumi vaše ime..

..Jer vi ste moj dio sna,
odveli ste me zvijezdama..

..Jer ja vas ljubin,
a vi mi vraćate pobjedama..

..Grijani pismon,
napisanon našon ljubavi..

..Jer ja vas ljubin,
a naši glasovi podrhtavaju..

..Poveli ste me prostranstvima
gdje svi..

..Pjevaju o ljubavi..

....KAUBOJI....

..Bija je to odvratan
dan..oblačno, kiša..
..Sidila san sama,
na zapuštenon
kolodvoru, čekajući
nekoga meni posebnog,
niti ne znajući hoće li
doći..bila san loše,
jako loše..na rubu suza
i onda..
sve odjednon..
Na razglasu kolodvora
puste mi Vilu..s Vilon
je izašlo i sunce..
Digla san glavu visoko,
nasmijala se tuzi
i suzama prkosno
pogledala gore..
Nitko nije ni znao,
a sve je već bilo bolje..

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

subota, 28.03.2009.

..Sritan rođendan, Ivane..Bože, nedilja..

..Danas je 27.03..ovo se tek sad objavilo pa je 28..ali..dan kad se rodila jedna osoba koja mi je puno toga naučila..osoba koja ne odustaje i kad je najteže, neko ko nas sviju može nečemu naučiti..da, tako je..Ivan Čupić..a 24 su mu tek..Ivane,fala ti za ove dvi godine koliko si u reprezentaciji..u nijednon trenutku nisi razočara..nikad..i niti malo sumnje kod mene i kod velike većine nije bilo da ćeš se oporaviti ovog lita..njegova rukometna priča, baren reprezentativna počinje u siječnju prošle godine, malo više od godinu dana je prošlo kad smo ga upoznali..naš Zrna je bija ozljeđen, a i Mirza prije polaska u Norvešku i čelni ljudi odlučili su se pozvati jednog dečka koji igra rukomet iz Metkovića..i odma se osazva na poziv, nije bija problem..na pripreme je još doša s osipon po sebi..ali ništa ga to nije zaustavilo..niko nije zna odakle je sad on doša..ali, ljudi moji on je na Evropskon doslovno zablista..i svi smo se ponosili njin..ima je toliko drskosti i protiv najvećih vratara kao što su Hvidt i Omeyer..zna in je on i po dva - tri put zaredon dati gol, a da oni samo ostanu na krivoj nozi ili ne pokriju kut na krilu neki..ali nije on drzak bija nikad u smislu bezobrazan, on je tako sportski, a opet veselo zaigran..uvik se bori do kraja i daje sve od sebe..i znali smo već prošle godine u Norveškoj da je doša još jedan velikan kojeg nećemo zaboraviti..i tako je bilo i biti će..i svi su ga falili, svi smo vidili jedan ogromni entuzijazam i dobrotu koje on krije u sebi..što mu date, on prihvati..velik je sam po sebi..a onda je doša i u Zadar na kvalifikacije, ma svi smo ga prihvatili kao i sve ostale..i u svon ton naletu koji ga je nosija prema samon vrhu, jedne crne sride dogodi se nešto..malo prije odlaska u Peking, u Crikvenici ostao je bez pola prsta..neću više pričati o tome, teško mi je i sada se toga sićati..bilo mi je užasno, zvučalo mi je nemoguće da se nešto tako dogodi nekon tako dobron..ali, da..bila je sitina..i svi su mislili gotovo je s njin,teško da će više igrati a ako i zaigra neće to biti na nekoj razini..bilo mi je jako teško, ali virovala san u njega, jer poznavajući cilu reprezentaciju i njihov duh niakd se niko nije prida od njih pa zašto bi sada Ivan..i bila su nagađanja o njegovoj sudbini, a on je na sve to samo rekao:Niko mi neće reći da neću igrati, želin ići u Peking i želin igrati!..ali, za Peking je bilo kasno..nažalost niej iša..ozljeda je bila preteška da zacijeli u tako kratkon vrimenu..ali ovo dalje sve se ispunilo..ljudi moji, oporavija se i vratija bolji nego ikad,,to je nešto neopisivo..da tek sad vidite kojon snagon on zrači i što izlazti iz njega..kad se vratija, prvu utakmicu je odigra za svoj klub Gorenje..svoju veliku utakmicu povratka..koja je govorila o svemu..nakon nekoliko miseci neigranja i bez pola prsta on u prvoj utakmici zabije 15 golova za pobjedu Gorenja..mislin da to sve govori..ne mogu ni opisati koliko mi je bilo drago zbog njega..i onda u Pekingu, dobro se sićan..dobili smo Dance u četvrtfinalu..i na zadnjen time-outu..Lino je reka:Ajmo za Ivana!Za Ivana!..i bilo je..pobjeda protiv Danaca samo za Ivana..virujen da je bija ponosan u ton trenu..bila san i ja..i još uvik san..i onda dođe Svjetsko prvenstvo u Hrvatskoj, a on bude naš najbolji strijelac..i znan da će dalje za njega ići samo na bolje..zaslužija je to..svi se možemo učiti, jer je on proša nešto najgore..a osta je jak i vratija se onda još jači..Ivane, fala ti za sve ove zadnje dvi godine, i fala ti za sve što ćeš napraviti dućih puno godina..i nikad te neću zaboraviti, niko od nas..dugo će se još o tebi pričati..Fala za sve..
..A sada..Zagreb će u nedilju ugostiti jedan moćni klub..velika je frka bila oko dvorana ali se sve sredilo, ne znan možda je i bolje da igramo u Ledenoj..a znate li, da Ledena nije bila slobodna da bi vjerojatno došli u Zadar igrati..ja bi poludila..a Kiel..s Omeyerom, Karabatićem, Lijewskim, Anderssonom..druge da ne nabrajan..i mnogi imaju već neke sumnje i pretpostavke..ali virujen u Zagreb i virujen u Gorazda,Kiru,Ivana,Domagoja,Igora,Mirzu,Ljubu,Josu,Tončija..virujen u njih..i virujen da ću se u nedilju veseliti..ali znate što, i da izgubilo..neću biti tužna ako se budemo borili..samo se vi borite i ja san najsritnija na svitu..i znan da van niko neće ništa zamiriti i ako izgubite..a ja čvrsto virujen da nećete..samo da odigrate onako kako znate i možete dobiti..i virujen da asu nan šanse 50-50..a jako san sritna što san nakon silne muke i truda..ipak uspila nabaviti karte..Ledena, čekaj me..u nedilju ću navijati..svi smo za vas..cila Hrvatska i dalje..daj Bože da dobijemo..ma srce bi mi iskočilo, kvalitetu imamo, borce imamo, trenere imamo, zdravi fala Bogu jesmo..dečki, najbolji ste i ne dajte se nikad..nemojte da vas zajebavaju, zajebite vi njih, a ja ću doći i biti van podrška u punon smislu riči..navijat ću iz sveg srca i neću se zaustavljati..jedva čekan..
..ali ima još jedna stvar zbog koje malo spavan ovih dana..potvrđeno je..moji Kauboji dolaze još jednon dolaze u Zadar..dolaze u 6. misecu..ajme koliko san sritna..još samo 40 i nešto dana do vašeg dolaska..dođite još jednon, da ponovimo onu zadarsku euforiju..onu ludnicu..meni će srce pukniti kad dođu..ne mogu, ne mogu više..o Zadru drugi pit..usredotočimo se na Zagreb..ovako,navijamo za vas i virujemo u vas..i bez obzira na rezultata utakmice znan da ćete se boriti i da ćete dati sve od sebe..možete vi to, i oćete..drago mi je što ću biti tamo da van pomognen kako god znan..i vi što doma stojite, navijajte..e Bože, da pobijedimo..uvik uz vas..vidimo se u nedilju..sritan rođendan, Ivane i fala ti..možemo mi ovo dobiti, možemo..!!!!



| Ajd komentiraj! (samo 0 komentaraaa) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.