moji i prijatelji i dogodovstine

utorak, 08.07.2008.

Ivan Rakitic

kao i obicno ujutro sam se probudio i mouthwashmouthwashmouthwashmouthwashmouthwashmouthwashmouthwashmouthwashmouthwashmouthwashmouthwash

pitao sam mamu jel smijem ici van ali ona je rekla ne burninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmad

ako ste procitali moj prosli post onda sigurno znate zasto nisam smjeo ici van

malo kasnije sam otisao na msn i dopisivao se sa prijateljima
nakon nekog vremena vremena mama me zvala da idem rucat
nako rucka legao sam na kauc i gledao televizor
televizor sam gledao do18,30 tada mi je mama rekla da odem malo van ali se meni nije dalo
nakon nekog vremena po mene je dosao moj prijatelj toni i ja sam izasao van neki mali me pitao jel rakitic na koloniji ali ja sam mu rekao da nije nonononononononononono
kasnije su po mene dosli moji prijatelji i pitali me ocu ici se setati se a ja sam
rekaoyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyes:yesdok smo se setali prosli smo kraj kuce rakitica a ispred njihove kuce je bio copor djece ali onda sam sam skuzio da je istina da je rakitic unasem naselju.

08.07.2008. u 22:32 • 12 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  srpanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Srpanj 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

...........................

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr