RUKOMET AND ONLY RUKOMET

ponedjeljak, 19.02.2007.

Ništa posebno...

Danas na treningu nista posebno. Trčali smo ko budale i tu sam se najviše uznoio. Kasnije smo uglavnom pucali na gol i to mi je začudo išlo dobro. Od 30 šuteva ja sam zabio oko 25 možda i više. Inače za one koji neznaju igram u 1. i 2. ekipi Viro Virovitice. Igram na poziciji srednjeg vanjskog i mislim da mi ide dosta dobro, ali mogu bolj. Zapravo uvijek se može bolje. Sutra igramo protiv naših susjeda, Rk Slatine. Ja sam u 1. ekipi, ja i još moja dva frenda koja su 91. Sutra se baš neću naigrat, ali nema veze. Vidimo se do sutra.

Ovo je naša druga ekipa, svi koji igraju:
Filip Foret vratar
Dario Kolesarić vratar
Matija Zrnić lijevo krilo
Ivan Šerepac lijevo krilo
Slaven Brdar lijevi vanjski
Daniel rengel lijevi vanjski
Filip Vašarević srednji vanjski
Dario Grgurević srednji vanjski
Vedran Jovanović desno krilo
Matej Smiljanec desno krilo
Dubravko Ćuk kružni napadač
Mihael Poljak kružni napadač
I poneki stariji...

Ajd pozz ljudi

- 23:15 - Komentari (6) - Isprintaj - #