:.::.:..FiChO8:.:.:.:.

03.04.2006., ponedjeljak

............nemam ideje........

Evo ga...ljudeki...moj novi postek....mislim ono......nisam ga napisal.....več dugo....pak evo.....nut....danas je ponedeljak...za one koji neznaju...imali smo matematiku...imamo kulj učitelja.....eek...sam me zeza...mislim ne sam mene....kane Kljara....hehe......wave....imali smo likovni...crtali smo uskrs(križa,uskrsnuče...)ali v onim nekšim toplim i hladnim bojama...naughty....na engleskome smo pisali zadačnicu.....bilo je v redu....na tehničkome smo se zezali.....cool.....kaj budale...a dorro tozek nikaj ne kuži....na početku drugog sata je dišel "nekam"...pak smo dišli doma...kaj nas brige....party...dans smo nemeli treninga....thumbup....hehe...al ga zutra imamo...pak bum celi spotrti....rofl.....
ve sam baš skidal nekše videeke....fora.....yes...ve je tu zmenom seka...ppozdravlja vas....baš je zakon..........ne???....tolkko o njoj..baš je norafora...
BTW...maria bez j...hehehehe....ve se smije....grrr....headbangheadbangheadbangheadbang.....
to bi bilo puno...za jen post....POZZ....

evo jen pikčr za seku.....Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

<< Arhiva >>