:.::.:..FiChO8:.:.:.:.

19.03.2006., nedjelja

ljudi....kaj ima movoga kod vas????kod mene je se po starome....danas mi je tati imendan pak dobimo goste...sranje uopče mi se neda....=(...evo ga napisal sam posta....hehheheheee....v petak smo pisali školsku zadačnicu z hrvatskoga...naslov:moja soba.......isusa ti.....uopče mi se nedalo pisati....al sam se požuril kaj nas pusti van na košarku.....ŁoŁ....jučer sam pak kasnil na trening....ti boga v 8 v jutro....ko se more zdiči...bil sam do 12 vure na internetu....skidal sam nekše video.....hehehe...jučer sam bil do 22:00 na chatu...bilo mi je dosadno....nimi se dalo iti van zajebavati....jaaaaajjjjjj jedva čekam kaj škola završi....več mi je pun ku___ te škole i učitelje mutave.....
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

<< Arhiva >>