Malo neuravnotežene spike...

19.05.2006., petak

Aje jedan post da mi mozte ostavljati komenare...

Evo ondah naa pocetku kazem da nikad na kompu ne pisem Č, Ć, Š, Đ i Ž osim u posebnim prilikama jer tako pise mnogo brze...Evo kad smo to rijesili mozemo rpijec na stvar...Jucer je bio dan ko dan...Malo sam se u skoli naslusao kokodakanja mnogijh profa ali me razveselila vijest da cu imati 5 iz engleskog ako ispravim onu kulju(a ispravit cu je naughty).Posle toga smo ja i frend isli kod njega da uzmemo elektricnu gitaru i pojacalo pa da si malo odsviramo kod mene.Pa kad smo se nasvirali i natracali isli smo na kosaricu.Malo smo tam haklali dok nisu dosli neki djecaci zeljni gubljenja.Mislav se pobrao vidjevsi njihove sjajne misice ali ja sam ostao na mjestu.I naravno malo smo si igraliu 3 vs. 3.Nravno dobili u oni newbovi koji su igrali sa mnom pa im je nakraju popi***lo pa smo se malo za****valiparty.I tak vam ljudi dragi prode danthumbup...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.