...fibra...

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

fibraa@net.hr

22.07.2006., subota

Ma ne bi se tila žalit, ali...

Vruće mi je, vruće mi je, VRUĆE! Trudin se dobro podnosit lito i nije mi išlo loše do danas. Danas bi već mogla ubit koga. Pogotovo kad bi znala da će u pržunu bit ladnije. Ali neće, pa ću se suspregnit. Zbog vrućine me vata nervoza. Samo grintan i režin. Pokušajte se vi ne iznervirat i ostat skulirani sa drobon u porastu na plus-ne želin ni znat koliko-stupnjeva. Trenutno smo u Gradu jer su vikendice rentane. A ja neman volje ić na more i gurat se sa pola grada za naslonit šugaman. Osim toga mrzin javne plaže, puno ljudi i bakcila (jesan li ikad spomenila da san hipohondar?!), turiste i šporkicu. Plus to šta mi sad apatiti rastu pa oču da je more savršeno čisto da ne skupin koju upalu, triba mi ladovina jer trudnicama nije dobro ić na sunce, ne tribaju mi dičica koja skriče i skaču da me koje ne lupi po drobu. Dovoljno mi je ovo moje Malo koje me, sad već stalno, lupka iznutra. Meni jednostavno triba samo bokun čistog mora i komad rive bez igdi ikoga sa velikin boron ili tamarison. Ionako više nisan u stanju plivat na duge staze jer se zapušen ka puh i više plutan nego li plivan. Srića šta još mogu zaronit.
Uvik san bila skromna. Šta nisan?

- 14:16 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>