...fibra...

< veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

fibraa@net.hr

15.02.2006., srijeda

Živin sa momkon!?

U principu ne iden za tin da živin sa momkon. Jasno mi je da se doselija, i da je tu s menon, kod mene, (moje majke, jel), ali da živimo skupa, ne. Ja to jednostavno rečen da on živi kod mene. I dalje ne razmišljan.
Službeno je priselija sa svojin stvarima otkako smo se vratili iz Zg-a krajen 10og miseca. Bar mi se tako pari... I prije toga je ostaja prispavat, nekad na polupansionu, nekad punon, ili bi ja išla s njin, ili smo bili u vikendici. Uglavnon, non stop smo bili skupa. Noću mislin. A i danju. I tako je on, mic po mic, zbog nekih situacija i zbog nas doselija. Bili smo došli do te neke skale u vezi. Valjda. Šta ja znan.
I odlično to sve funkcionira, uzmemo li u obzir da nas je sa mojon mamon troje. Bar ja mislin da funkcionira. Majka vjerojatno jedva čeka kad ćemo zatražit kufere. A i moja sestra (a Beštijo? ;-)).
Naravno, tu smo privremeno. Nije on privremeno, nego mi. Kad odseli on, odlazin i ja. Nema više povratka na staro.
I tako ja živin sa momkon.

KOMENTARI:
*ma draga, nisam nista krivo shvatila, kuzim ja sto si ti mislila i vjeruj mi i sama tako mislim u dubini duse, ali sto se mora, mora se! :)))))))))) (zvoncica 22.02.2006. 09:52)
*I kak on to podnosi s tvojom mamom? Mislim, meni je moja svekrva super, ali svejedno nemam želje živjeti s njom. Oće ta sreća u troje potrajati ili ? (jazzie 24.02.2006. 01:25)
*vidiš meni baš nije privlačna ta ideja da bi baš mogla živit sa svojom svekrvom ili svojom mamom a zajedno sa njim.... naravno nemam ništa protiv svekrve,a ni mame... volim svoj mir... (tija 24.02.2006. 08:33)
*Nadam se da ti mama i momak imaju ok odnos, jer inače, ajme zla. Samo da ne dođe do toga da itko od vas mora birati. (Athena Air 24.02.2006. 08:49)


- 23:53 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>