...fibra...

< prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

fibraa@net.hr

29.12.2005., četvrtak

(ne)VOLIN

Nisan zadovoljna trenutno. Nervoza mi se uvukla u kosti. Težin savršenstvu. A pari mi se da nikad nisan bila dalje. Niti prividno. Bojin se da me ne ide nešto u zadnje vrime. Nešto. A ne znan šta. Nisan osoba koja se povlači u sebe. Ja emocije izbacujen. Rigan vatru, točnije. Sad mi ni to ne ide. Nisan ni tu, a ni tamo. Imala san problem jer nisan znala primučat. Sad iman još veći problem jer me ždere iznutra kad primučin. Eto, ni to me ne ide. Često nisan u pravu. Još češće jesan. Znan reć oprosti. Naučili su i drugi. Ali nakon prvog puta se ne broji. Poslin se ta rič izliže. Baš me ne ide!
Ne volin šta me ne ide. Ne volin šta vidin toliko stvari. Ne volin šta zapantin toliko stvari. Ne volin šta me svašta smeta. Ne volin šta od muve pravin slona. Ne volin šta ponekad sumljan da je slon možda ipak muva. Ne volin šta sama sebe izluđujen. Ne volin šta kompliciran. Ne volin šta san pretjerivačica! Ne volin šta sad već seren o ničemu. A ne volin ni Silvestrovo. Ne volin puno toga. I nije da znan samo ne-volit. Znan ja i volit. I volin. To je važno. Reakcija je povratna. To je još važnije.
A Silvestrovo stvarno ne volin. Ne volin ni taj naziv pederski...

- 00:50 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>