...fibra...

< listopad, 2005 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

fibraa@net.hr

26.10.2005., srijeda

Svoj na svome

Mene nikad nisu pucali filmovi selidbe od doma, daleko od svih, samostalnog života, studiranja u drugon gradu i slično. Vjerojatno zato jer san imala fax u iston gradu di san se rodila, di živin još uvik. I zato jer san već tad bila sama sa majkon. Starija tica familije već je bila osjetila vitar u krilima, već je bila napustila gnjizdo. Vjerojatno i zato jer san bila razmažena, nesamostalna i lina. Razmažena san još uvik. Vjerojatno i zato jer me ništa nije gušilo, nije bilo potribe za bijegon, slobode san imala dovoljno, pa i previše. Prevelika odricanja koja su neizbježna ako odeš od doma za mene su bila prevelik zalogaj, a ja taj zalogaj nisan niti pokušala progutat. Bila san i jesan prekomodna za tako nešto.
Ipak mi se pari da bi mogla živit bilo di. Doslovno. Možda mi se to samo pari. Ne vezujen se lokalpatriotski. Iako san tako nastrojena. Važno je samo da nisan sama. Da su moji uz mene. Ili bar on. Uvik san se i vidila jednog dana uz Njega. Tada imaginarnog Njega jer mi je pojam on bija nedokučiv dobar kvarat stoljeća.
Dobro je otić studirat i živit van familjarnog gnjizda. Podržavan to. Da san otišla diploma bi mi sigurno već visila uokvirena u wc-u poboljšavajući mi probavu. (Naravno, bila bi nezaposlena, ali to je neki drugi par postoli.) Ali ja san tić koji ostaje. Iman krila. Mogu letit. Ma ne želin. Ako i odletin, vratin se.

- 16:06 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>