15

nedjelja

siječanj

2012

sandra

Hi dragi moji!!

Najprije oprostite ako mi koje slovo pobjegne, tipkovnica na lapu mi je koma. Upravo pogledah jedan film iz 2009 sa odlicnom Sandrom Bullock i ostadoh skroz pod dojmom. Sigurno vam je film poznat, radi se o autobiografskom filmu o igracu američkog nogometa Michaelu Oheru. Film se zove the Blind SIde! Film je nastao prema knjizi "The Blind Side: Evolution of a Game" Michaela Lewisa.





The Blind Side

Žanr: autobiografska drama
Uloge: Quinton Aaron, Sandra Bullock , Tim McGraw
Redatej: John Lee Hancock


Kada ga na ulici uoči Leigh Anne Tuohy (Sandra Bullock), tinejdžer Michael Oher (Quinton Aaron) je beskućnik prepušten samome sebi. Saznavši da je taj mladić školski kolega njezine kćeri, Leigh Anne inzistira da se Michael – koji je odjeven u kratke hlače i majicu – skloni od hladnoće. Bez imalo oklijevanja ona ga poziva da prespava kod njezine obitelji. Ta se ljubazna gesta kasnije pretvara u nešto više jer, usprkos njihovim razlikama, Michael postaje dio obitelji Tuohy.

U toj novoj sredini crni tinejdžer se suočava s čitavim nizom drukčijih izazova koje treba svladati. Dok obitelj Michaelu pomaže da ispuni svoj potencijal na nogometnom terenu i izvan njega, Michaelova prisutnost u njihovim životima potiče ih na otkrivanje istina o samima sebi... (http://www.filmski.net/filmovi/5024/prica_o_prvaku)


Svakako pogledajte film, toliko lubavi je prisutno. Ja sam se sva raznježnila, baš se zapitam zar još ima tako dobrih ljudi kao što je obitelj Tuohy. Sandra Bullock mi je jedna od dražih glumica (pogotovo od kako se riješila onog seronje), a ova uloga je kao stvorena za nju, meka i dobra srca, opet s druge strane jaka, hrabra i odvažna žena. Ovih dana sam bila u strci tako da sam se baš opustila gledajući film. Djelovao je na mene tako snažno, stalno razmišljam kako smo sebični, ne daj Bože da damo nekome ( a pogotovo beskućniku) jaknu jer mu je hladno, a kamoli ga primili kod sebe doma, hranili ga, oblačili ga, školovali... S druge strane je čovjeku sve to obitelj Tuohy mogla priuštiti, ja osobno ne bih mogla ići dalje od odjeće i hrane,ali i to je nešto, zar ne? Moja ocjena za film je čista 10. Iskreno ga svima preporučujem, možda se i vi uhvatite u razmišljanju, tko zna?

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.