08

nedjelja

siječanj

2012

još

Dakle, još filmova, čisto ako vam je dosadno, kao meni pa ubijte vrijeme.


CONVICTION


<


Redatelj: Tony Goldwyn
Uloge: Hilary Swank, Sam Rockwell
Žanr: autobiografska drama

Hilary glumi ženu Betty Ann Waters koja će učiniti sve da izvuče svoga brata iz zatvora. Njega se smatralo divljim, pa kad su ga optužili za ubojstvo nitko mu nije vjerovao osim njegove sestre. Kad je Kenny Waters 1983. godine osuđen na doživotni zatvor, njegova sestra Betty Anne samohrana majka dvojice sinova) odlučuje ostvariti svoj ambiciozan i skoro nemoguć plan: završit će srednju školu i koledž, a potom će upisati i diplomirati i pravni fakultet. Nakon 18 godina postaje pravnica, ulaže žalbu na dokaze koji su korišteni davne 1983. te 2001. postiže oslobađajuću presudu za svoga brata.


Film odličan, preporuka za sve. Iako je malo monoton, dakle radi se samo o njih dvoje i opisuje nju kako se školuje, hrabrost i odlučnost da završi fax i pomogne bratu vrijedna je divljenja ( eh da sam ja bila tako ambiciozna). Nemam puno reći za ovaj film, osim da ga svakako pogledate, ako već niste. Hilary je odlična glumica, sviđa mi se kako je utjelovila lik Betty Anne, baš joj leže ovakve uloge što i ne čudi je je već glumila u autobiografskom filmu ( Amelija Earhard). Napominjem da je film iz 2010.





Midnight in Paris







Redatelj: Woody Allen
Uoge: Owen Wilson, Rachel McAdams
Žanr: komedija


Romantična komedija o uspješnom i imućnom holivudskom scenaristu koji fantazira o tome da napusti Hollywood i postane ozbiljan pisac.
Owen Wilson tumači lik zaručnika, zanesenog nostalgičnog pisca kojeg Pariz apsolutno očara. U svojim će noćnim lutanjima romantičnim ulicama i uz Seineu susresti glavne aktere pariškog zlatnog doba iz 20-tih godina prošlog stoljeća. S Hemingwayem, T.S. Eliotom i Fitzgeraldima će obilaziti kultna mjesta. Družit će se s Picasssom, Daliem i njihovim ljubavnicama i muzama…


Eh da Woody, Woody. Negdje sam pročitala da njega ili voliš ili ne voliš. Pa kod mene nije tako, niti mi smrdi niti miriše. A tako mi je i s filmom, i sjeo mi je a i nije, skroz sam podijeljena i ne znam Što misliti, jer sam baš jako htjela gledati ovaj film i onda paf. Monoton, dosadnjikav, sve nekako u jednom tonu, ni visokih ni niskih. Iako skidam kapu za priču, priča je fantastična ( nešto slično sam i ja u srednjoj školi pisala sjećam se da je bila najveća ocjena koju sam do tada dobila iz zadaćnica). Nekako te odmah natjera na razmišljanje kako bi bilo lijepo da se zaista možeš tako vratiti u tebi najdraže vrijeme ( ja u sedamdesetima rofl). Eh da, i ne paše mi izbor glumaca, nikako. Baš sam mislila da ću osjetiti nešto i da će film doprijeti do mene (pogotovo jer su mi dragi svi likovi, ali stvarni s kojima se susreo), ali ništa. Za to krivim Owena , koji je btw odličan glumac za urnebesne komedije ( I Spy ili Shanghai Noon), ali ovaj film, po meni je skroz usrao. Radije bih u ulozi Gila voljela vidjeti gospodina Darcya ili ti ga Matthew Macfayden ( Pride & Prejudice) ili kipara Jacka ( Edie Redmayne) iz The Pillars of the Earth. Što se tiče Inez, histerične i bogate zaručnice, o njoj nemam puno reći, takvu ulogu je mogla bilo koja plavuša iz Hollywooda odigrati. Izdvajam samo Adriena Brodya u ulozi Salvadora Dalija, odličan i prekrasan. Btw film je dobro prošao kod filmskih kritičara, a i ocjena na imdb (The Internet Movie Database ) 7.8, pa ako niste još, pogledajte, pa sami procienite. Za mene to definitivno nije film koji bih oš koji put pogledati.
Pozdrav

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.