08

nedjelja

siječanj

2012

prvi film

U proteklih tjedan dana pogledala sam hrpu filmova (tako je to kad imas previše slobodnog vremena), pa evo za početak one koje sam pogledala jučer i danas. Napominjem da nisu u pitanju samo filmovi koji stižu uskoro u kina ili koji već igraju, nego se radi i o nešto starijim filmovima.



A Little Bit of Heaven




Redatelj: Nicole Kassell
Uloge: Kate Hudson, Peter Dinklage, Lucy Punch, Gael García Bernal
Žanr: romantična drama

Marley Corbett (Kate Hudson) mlada je, lijepa i divlje zabavna žena koja se boji otvoriti se prema pravoj ljubavi i obavezivanju. Iako humorom pokušava spriječiti da stvari postanu ozbiljne, posjet liječniku (Gael Garcia Bernal) promijenit će joj život i oboje povesti na avanturu međusobnog otkrivanja koje će ih dovesti do otkrića za koja nijedno od njih nije vjerovalo da su moguća.

Zbog ubrzanog tempa Marley počinje naglo gubiti na težini i prijatelji je savjetuju da prevencije radi ode na pregled. Marley tada upoznaje doktora (Gael Garcia Bernal) i taj će susret potpuno promijeniti njezin život. (filmski.net)


Klasična,predvidljiva ljubavna priča. Prava limunada. Takvih filmova ima na tone. Za Kate uloga odlična s obzirom da je već masu puta glumila u romantičnim komedijama,dramicama itd. Novo lice je ovaj meksički glumac ( meni sroz nepoznat, valjda se do sada vukao po sapunicama) Bernal, Film me se nije previše dojmio, ponavljam već viđeno, ali ajd tko se želi malo opustiti ili želi malo romantike pa sanja o zgodnom, lijepom, dobrom, romantičnom ..... frajeru, ali po mogućnosti da je doktor, neka proba sa ovim filmom, ali ako očekujete da ćete možda proliti koju suzu, ništa od toga. To mi se svidjelo kod filma, ona umire ,a cijeli film je onako, po meni, veseo. Sve u svemu ne očekujte previše, to je samo još jedan u nizu.









<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.