FreedomFight.net

11.02.2006., subota

Par razjašnjenja...

Zdravo! Milenko ovde! Nemam pristup mejlu već duže vreme, pa ću ovde da stavim par odgovora onima koji su se javili. Knjigu CrimethInc-a Anarhistički kuvar nemamo u papirnatom izdanju, već samo u word formatu. Dakle, onima koji ne mogu da učestvuju u prevodjenju a žele da je pročitaju na engleskom, prvom prilikom ću vrlo rado poslati!

Inače, sa strane imate jednu prigodnu sliku koju sam našao na Kontrapunktu; izgleda da ovi dani prolaze u znaku anarhističkog kuvanja, pa se nadam da će se od svega toga nešto ukusno zakuvati, ako ne, možda treba da se svi lepo priključimo muslimanskim fundamentalistima, oni su danas za razliku od nas veoma aktivni.

Da ponovim i ovde moju omiljenu priču o fanatičnim vernicima u Indiji koji su se bacali pod točkove kola na kojima se prevozio kip boga Višne, očekujući da će im takva smrt u narednom životu doneti položaj u okviru više kaste. Takva vera je danas mnogo manje svojstvena fundamentalistima, mada jeste i njima, a mnogo više žrtvama potrošačkog društva. Nadam se da smo mi manje-više imuni na takvu zabludu. Mada za vreme onog skorašnjeg štrajka glađu na Filološkom, studenti su pokazali veliku dozu takvog mazohizma bacanja pod točkove, jer, iako bi jedino efikasno sredstvo bilo biti malo nasilniji, oni su odlučili da ne jedu. Ali opet, najsmešnije je što niko od njih nije ni spomenuo besplatno obrazovanje, razlog za njihov štrajk, iako opravdan, sumanut je po svojoj skučenosti. Besplatno obrazovanje, jer ja sam tamo budžetski student, a opet sam gomilu para morao da im dam. Ali diplomu treba imati, kako je neko rekao, da bi mogla da se uverljivije prezire.

To bi bilo sve od mene za sada. Uskoro ćemo da postavimo novi broj. Biće zanimljivih stvari...

p.s. malo je falilo da izaberem pogrešnu opciju u ovoj sekciji oko uređivanja sajta i da sabotiram naš sopstveni blog, dakle, treba rukovati pažljivo!

Ostajte zdravo!!! (jezikom Vulkanaca rečeno: "LIVE LONG AND PROSPER")!!!

<< Arhiva >>