Masquerade

Ovaj zadnji post se poprilicno usmrdio pa sam eto tako odlucio napisati novi... Mislim da bi bio red iako nemam pojma kakav ce ovo post biti niti kada ce iduci... Iskreno mozda ovo bude i zadnji post , nije da se ovaj blog bas nagledao postova, ali na proslom ih je bilo... Ma vjerovatno ga necu zatvorit, ali mozda i budem... E sad da i napisem nesto konstruktivno... Kao sto neki ljudi koji su bili znaju, a znaju to i neki koji nisu bili, a neki i ne znaju 24.2 je bila moja maturalna zabava... Nemam obicaj pisati o tome sto sam radio vani i tako na blogu ali eto malo cu se osvrnut na to... Puno je pelina popijeno odonda odnosno puno je vremena proslo, ali nema veze... Ja sam bio mislio da ce maturalna zabava biti sranje rigalo mi se od pomisli na to, ali eto u biti je bilo bas jako dobro i sve... I dvd je super... I bas sam sretan sto smo to imali... Svi smo bili onako skockani u odijelcima... Ja sam imao i ruzicastu kravatu... Uzas... E pa sad da stavim par slika... Jer ipak one govore vise od rijeci... Ili mozda ne... Kompjuter mi je retardiran izbrisao je slike ma u picku materinu... Ljudi koji su na slikama vjerojatno ce biti sretni zbog ovog sranja... Slike u iducem postu... Kad ih opet nabavim... I ne znam sta bi vise napisao filozofirat mi se neda... Presretan sam nes u zadnje vrijeme da bi fillozofirao... Tako da tolko od mene zasad... Pozdrav i uzivajte...

19.03.2007. u 23:41 | 15 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Ožujak 2007 (2)
Veljača 2007 (1)
Siječanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

Mislim da ovo najbolje opisuje sve:

Toga jutra sve je bilo kao u snu
Spavala si kraj mene tu
Nisam tada ni slutio ljubav
Koju si mi darovala ti...

Aisha, Aisha tako te volim
Aisha, Aisha ti si mi sve
Aisha, Aisha toliko te ljubim
Aisha, televizor i kifla...

Ko te jebe ja vise volim festu nego tebe
Ko te jebe ja vise volim festu nego tebe
Ko te jebe, ko te jebe, ko te jebe, ko te jebe
Ko te jebe, ko te jebe, ko te jebe
Vise volim festu nego tebe...

Festa, festa tako te volim
Festa, festa ti si mi sve
Festa, festa toliko te ljubim
Festa, festa vise od svega...

U ovoj pjesmi FESTA se spominje 11 puta...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

O meni:

Zovem se Stojko, imam 66 godine, iz Jajca sam, umirovljeni astronaut, neudan, nemam curu, nemam djecu, lijep i pametan sam, te ovim putem molim sve neudane (ne nuzno) mlade ( nuzno ) cure da se jave na jedan od moja dva broja: 0917624588 ili 0958200149...

Volim:
Sve (osim pedera)...

Ne volim:
Sve pedere (ukljucujuci i Grenka)...