Oglas veza brak - Sisak

četvrtak , 17.01.2019.

Veza brak










Dating Site: Oglas veza brak






A da devojke do 31god Viber +436677865304 Kontakt ime: Dragan Lokacija: Datum postavljanja oglasa: 10-12-2017 Oglas je pogledan 153 puta. Tesko je reci da trazim devojku za brak jer to sve zavisi od osjecanja ali definitivno ne za avanturu,to mozemo uglavnom naci manje vise svi svakodnevno ali je tesko naci osobu za nesto ozbiljnije ili sam samo ja lose srece ; zelim da znas sta zelis u zivotu i ti nije problem zivet u inostranstvu.. A da devojke do 31god Viber +436677865304 Kontakt ime: Dragan Lokacija: Datum postavljanja oglasa: 10-12-2017 Oglas je pogledan 153 puta. Tesko je reci da trazim devojku za brak jer to sve zavisi od osjecanja ali definitivno ne za avanturu,to mozemo uglavnom naci manje vise svi svakodnevno ali je tesko naci osobu za nesto ozbiljnije ili sam samo ja lose srece ; zelim da znas sta zelis u zivotu i ti nije problem zivet u inostranstvu..



oglas veza brak

A da devojke do 31god Viber +436677865304 Kontakt ime: Dragan Lokacija: Datum postavljanja oglasa: 10-12-2017 Oglas je pogledan 153 puta. Tesko je reci da trazim devojku za brak jer to sve zavisi od osjecanja ali definitivno ne za avanturu,to mozemo uglavnom naci manje vise svi svakodnevno ali je tesko naci osobu za nesto ozbiljnije ili sam samo ja lose srece ; zelim da znas sta zelis u zivotu i ti nije problem zivet u inostranstvu..



oglas veza brak

Veza brak - A da devojke do 31god Viber +436677865304 Kontakt ime: Dragan Lokacija: Datum postavljanja oglasa: 10-12-2017 Oglas je pogledan 153 puta.



oglas veza brak



Devojka sa Sela Traži Muža da Živi i Radi sa Njom! A Ona za Uzvrat Nudi Ovo!
Tesko je reci da trazim devojku za brak jer to sve zavisi od osjecanja ali definitivno ne za avanturu,to mozemo uglavnom naci manje vise svi svakodnevno ali je tesko naci osobu za nesto ozbiljnije ili sam samo ja lose srece ; zelim da znas sta zelis u zivotu i ti nije problem zivet u inostranstvu.. A da devojke do 31god Viber +436677865304 Kontakt ime: Dragan Lokacija: Datum postavljanja oglasa: 10-12-2017 Oglas je pogledan 153 puta.

[Dating for recently divorced|The hook up kboing|Transice zagreb upoznavanje]






Oznake: veza, brak

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.