> fergiefunky

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


belive in me

Opis bloga

sve o meni i fergie

Myspace

Myspace




cornyena.blog.hr


RockYou FunNote - Get Your Own



i sad pitanje hehe
Sta mislite o fergie i njezinim pjesmama?
glupavo!!
nije lose!!
moze ona bolje!!
ima dobrih stvari!!
najbolja je!!!
a tko je to???
  
pollcode.com free polls

SLIKICE

....matea...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...maja..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...moja sestrična-bijela jakna...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


...lidija..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...tinica..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...magda..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
..slatkiš...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


...justin timberlake..--moj naj pjevač
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...miller...
Image Hosted by ImageShack.us

oooo meni

ime:alana rofl (čudno znam)
živim: u vinkovcima na lapovcima party
volim:fergie,frendove(zavisi koje) rofl
smijati se ko kreten bang rofl
nevolim:svetice burninmad headbang
umišljene dvolične budale headbang
školu naravno blabla onda tunel na kolodvoru rofl /

ovo sam ja haha smijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



MAGDA SAMO ZA TEBE LJUBAVI rofl rofl rofl kiss kiss kiss

image hosting file

image hosting file






OOOO FERGIE

BIOGRAFIJA
Ime: Stacy
Drugo ime: Ann
Nadimak': Ferguson
Datum rođenja: 27.03.1975
Mjesto rođenja: Whittier, Kalifornia
Znak horoskopa:Ovan
Roditelji: Pat i Terry

Boja kose: Smeđe plava
Boja očiju:Smeđa
Visina: 163 cm

Najukusnija hrana: Pizza
Najbolje piće: dijetna Cola
Naj boja: Roza
Životinje: dvoje psa čivauva Sumer i Sara
Najbolji glumci: Tom Cruise, Tony Danza, Goldie Hawn, Lisa Kudrow
Najbolje pjevačice i pjevači(uzori): Madonna, En Vouge, Lauryn Hill, Lenny Kravitz, Mariah Carey, Whitney Housten

FFlavorful
EEdgy
RRefined
GGorgeous
IInsane
EEmotional

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com



Fergie

made by:BannerWorld




MySpace images

MySpace images





PAR PORUKICAAAAAA

Friendster

Friendster




Friendster images

Friendster images



Friendster

Friendster



Myspace layouts

Myspace layouts



Myspace layouts

Myspace layouts



Bigoo

Bigoo




free image hosting

free image hosting




Friends Icons

Friends Icons



Girls Icons

Girls Icons



Blog images codes

Blog images



Text And Quotes Words

Text And Quotes Words



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

nedjelja, 11.03.2007.

fergie se sva umastila

Snimajući video spot za svoj song „Fergalicious“, pjevačica grupe „Black Eyed Peas“ Fergie totalno se umazala kolačima i tortama.
Ona i dvije seksi plesačice očito su uživale valjajući se u koritu punom slastica.
Odjevena tek u jako skroman kostim,
Fergie (31) je iskoristila prigodu
pokazati nam svoje lijepo oblikovano i redovitim treningom održavano tijelo.
Kupajući se u kadi punoj kalorija,
tri cure dale su oduška svojoj mašti,
tako da na kraju ni jedan kutak tijela ne ostane bez slatkog namaza...


EVO NJENE SLIKICE NAPOKON
kak je cakana

Image provided by YourCoolProfile.com
More Funny Myspace Comments

Image provided by YourCoolProfile.com
More Funny Myspace Comments


Image provided by YourCoolProfile.com
More Funny Myspace Comments



Image provided by YourCoolProfile.com
More Funny Myspace Comments

Image provided by YourCoolProfile.com
More Funny Myspace Comments


Image provided by YourCoolProfile.com


Image provided by YourCoolProfile.com
More Funny Myspace Comments

Image provided by YourCoolProfile.com
More Funny Myspace Comments

Image provided by YourCoolProfile.com
More Funny Myspace Comments

- - 13:00 - pljuni… (59) - …pa prilipi - *


STAVIH SI I JA CHAT(a jesam pametna)


Get your own Chat Box! Go Large!



Click here to get your free text scroller.

- - 12:32 - pljuni… (0) - …pa prilipi - *


subota, 10.03.2007.

JEDAN ZADATAK

1.ZAŠTO SAM POČELA PISATI BLOG?
-blog sam počela pisati iz dosade,
buduci da se dosađujem kad sam u vukovaru.
i zato šta nema puno fan fergie blogova

2.ZAŠTO MI SE BLOG TAKO ZOVE
-zove se zato jer mi je fergie naj pjevačica,
a funky to sam ja......

3.ZŠTO IMAM TAJ NICK?
-inace moj je nick funky fish ili crazy funkyca
buduci da je blog vise manje o fergie mora i njzino ime bit
tak da sam uzela neš od svog nicka za chat

majic nadam se da si zadovoljna

image hosting for myspace

image hosting for myspace

- - 21:45 - pljuni… (18) - …pa prilipi - *


ZAŠTO....(uvijek nešto slatko) i onda svi padaju

tak jedem čoksu i sjetim se da napišem novi post cool .neg trebala sam ja na dijetu kao neku al niš od toga kiss
.neki dan kad sam išla na trenig mislim si ak nisam na dijeti ici cu redovito svaki dan na treninge i oke thumbup .
dodem ja u svlačionicu ...vamo..tamo kad jedna cura slavi rođendan i tamo cola čoksa i tak tih slatkih stvari i nudi ona tako meni ja uzmemi rofl smijeh
i da uglavnom nažderemo se mi svi prije treninga u svlačionoci njami lud
krenemo jel sa treningo kad vidiš neka cura padne preko lopte i ubije se.....aj dobro.....(možda od čokse ) rofl
.i mi se natrcale i radimo taping i te gluposti kolutove,predkakanje sanduka ...... blabla i neka ženska bila ispred mene i pala ja onak gledam u nju....jesi dobro i te spike.
svi se okupili ona plače ja se smijem kao uvijek rofl ,a šta mogu,a ona meni govori ko da sam ja trener evo slomila sAm nogu sad sam je ponovo vratila, ja umirem
rofl ,aj dobro dođe po nju njezin tata i odveze je mi nastavili sa treningom cool .
da bi juce nama trener rekao da je cura U GIPSU......i tak mi svi u šoku eek

EVO JEDNA SUPER SLIKICA cool

RockYou FunNote - Get Your Own

- - 13:51 - pljuni… (9) - …pa prilipi - *


petak, 09.03.2007.

PA AKO IH SVI IMAJU...






adopt your own virtual pet!



- - 23:55 - pljuni… (28) - …pa prilipi - *


EVO NEŠTO NOVO

EVO NEŠ ZA OSVJEŽENJE rofl

Bigoo

Bigoo



Friendster images

Friendster images



Myspace

Myspace




Customize your blog

Customize your blog



Pjevačica Black Eyed Peasa i odnedavno solo umjtnica Stacy Ferguson, poznata pod nadimkom Fergie nastupila je u emisija Total Request Live na MTV-u gdje je probala neke od najpoznatijih engleskih specijaliteta.
Povod tome je prvi samostalni hit London Bridge s kojim je postigla veliki uspjeh na top listama diljem svijeta.
Fergie je otkrila novinarima da je uspostavila kontakt sa Sarah Ferguson koja je također poznata pod nadimkom Fergie te kako je bila vrlo srdačna i prepuna komplimenata za njezin rad.
Pjevačica koja je sa grupom Black Eyed Peas bila više od tri godine i osvojila Grammy ,otkrila je kako je ovo za nju vrlo uzbudljivo razdoblje.
Svoj album opisuje kao mješavinu hip-hopa, reggaea i rocka te da je ono autobiografski pokušaj nečega što je planirala već dulje vrijeme.
''Sve ljubavne pjesme su o raličitim momcima koje sam imala. Ima raskida, ima pomirenja…puno ranjivosti za koje mislim da ljudi nisu navikli vidjeti kod mene



Vokalna ljepotica grupe „Black Eyed Peas“ Fergie (31) potječe od vrlo siromašnih davnih predaka, piše tabloid "Sun". Toliko očajno siromašnih da su krali ovce po 'zelenom otoku'...

Odavno nam je svima poznato da roditelje i srodnike ne možemo sami birati niti zamijeniti za nove, premda dosta ljudi to svakodnevno poželi.
O svojim dalekim precima - ovcokradicama - lijepa pjevačica mogla bi pjesme pjevati...

Kada je Fergie počela studirati obiteljsko stablo, ispostavilo se da je unutra smješten jedan zavidan broj čudnih ptičica:

- Moji su preci, živeći tada u Irskoj, krali ovce!, kaže popularna pjevačica.

Fergie barem priznaje da se nekad bilo siromašno u Irskoj. S obzirom na broj američkih zvijezda irskoga podrijetla, čačkanje mečke moglo bi donijeti interesantne rezultate o unucima ovcokradica...



UUUU

Image hosting

Image hosting

Customize your blog

Customize your blog


- - 23:28 - pljuni… (5) - …pa prilipi - *


tajna md-profila

dali u md-u ima duhova rofl bang .valjda ne cool .neki pricaju da nebi ljudi napustili tako velki prostor a da tami nema neceg il nekog blabla .
mislim naravno da to nije istina al opet.....inace bila ja u tom md-u rolleyes i tak niš posebno ....valjda.... thumbup cool .jedino šta tam možete nac jesu govna zakljucan ormar podrum (stravican),pokoja šprica al oke....,prvo sam tamo išla neznam ni skim lud nemogu se sjetit dal se šta posebno dogodilo tada,jedino da sam ugazila u neko govno burninmad headbang i obrisala ga o marinu(slucajno) cool .sorry marina kiss .i tak drugi il treci put kad smo bili tamo došao i moj bratic pa smo prvo ja i on vrištali ko idioti pred tom zgradom i onda kad su izašli ovi naši tek smo tada ušlii cool .niš ni tad nije bilo posebno sam što je moj bratic skidao one znakove za struju i te gluposti kao za svoju sobu
lud .i tak drugi dan smo bili neš malo i ošli na zopovo ak se tak piše nemam pojma rofl .tamo su neki autobusi baš foraaaaaa cool thumbup ,i tak mi tam došli i bili tamo u onoj harmonici jao kako dobar autobus thumbup .al naravno imali smo malih problema.prvo je neki čobo došao i onda di cemo šta cemo..........i da rofl .a drugi put moj bratić i od ove jedne brat čuvali stražu kao ako dode neki cuvar da se mi sakrijemo.i tak dolazi neki auto oke odlazi auto oke rofl .i dolazimo mi tako van iz tih autobosa.nemna mi bratica ni brata od ove jedna ja sam se usrala.....mislim ne doslovno vec onak ... rofl .došli mi na igralište nema njih jeb*** .....kad vidiš ide taj brat od ove jedne al nema ove moje budale burninmad headbang .budala je ošla skupljat tj skidat te natpise bang .sad je i on oke.mislim svi smo oke rofl.

Friendster images

Friendster images



Myspace layouts

Myspace layouts



NEMOGU VJEROVAT ......mislim mogu thumbup
napokon se i ivi posrecilo da upozna tog nekog svog lud .al budala joj je došao sa spikom bok ja sam taj i taj imaš para rofl .ja sam crkla rofl .tinica ne može vjerova da ima iste patike ko neki njezin ..... kiss .pa je izgubila okladu rofl ........a jadna.......ovi nek kreteni iz razreda drpili neki motor i prodali ga za 40 kn o idiota headbang aj da je to neš više al 40 kn rofl .pa nam bila policija u šk i tak ovaj jedan plako nije htio izdat ovog drugog uglavnom bilo je zabavno ovih dana al ništa zabavno kod mene osim šta su mi ovi jedni došli preko balkona i kucali na prozor bang de dobro je thumbup eto to je to ukratko!!!!


myspace layout

myspace layout


..........MOLIM DA EAT SHIT VIŠE NEPOSJECUJE OVAJ BLOG...........

- - 21:55 - pljuni… (4) - …pa prilipi - *


Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.