Fergie je moja poboljšana verzija


07.02.2007., srijeda

Prije dvije godine američki časopis People proglasio ju je jednom od najljepših žena svijeta. Ali osim svojih napetih trbušnjaka i razoružavajućeg pogleda, Stacy Ferguson ima i drugih vrlina. Prva i najvažnija je iskrenost, od koje se ne bježi čak ni kada govori o svojoj mračnoj prošlosti. Nekadašnji ukras Black Eyed Peasa, Fergie je ipak dovoljno snažna i stvorena za solo
Amerika je upoznaje već kao devetogodišnjakinju, kada se priključuje ekipi showa 'Kids Incorporated', slavne škole za glazbenike i zabavljače koju napušta u 14. godini jer joj, kako kaže, nije bila baš jako cool.
Pet godina nakon toga oduševljavaju je gradske bande i ulični život Los Angelesa. Dio moje fascinacije urbanom glazbom dolazi još iz vremena kad sam bila dio 'Kids Incorporateda', jer smo tamo u pauzama uvijek slušali Chaku Khan i Princea. Gangsta rap potpuno me opčinio – dijelom i zbog toga što obožavam pištolje. Jednostavno su mi prekrasni. Iako, naravno, ne volim njihovu namjenu, zaključila je.
To je razdoblje njezinog života obilježeno kratkom vezom s još jednom zvijezdom proizašlom iz 'Kids Incorporateda', Justinom Timberlakeom, nakon čega osniva ženski R&B trio Wild Orchid. Njihov početni uspjeh nije potrajao, a kada su im odbili zahtjev za snimanje trećeg albuma, Fergie pada u duboku depresiju, koju intenzivno liječi ecstasyjem i iceom, od čega je uskoro, kao sama kaže, poludjela.
U intervjuu za jedan američki magazin objasnila je da je, nakon što je provela osam sati u razgovoru s hrčkom, shvatila da vrijeme za 'skidanje'.
Cijela ružna priča, nasreću, završava sretno. Fergie 2002. godine definitivno odbacuje droge, a uskoro je William Adams poziva u Black Eyed Peas. Angažiranim tekstovi, dobro osmišljene rime i živi instrumenti – recept koji se još kod Fugeesa pokazao uspješnim – zaslužni su što je njihov prvi album 'Elefunk' prodan u sedam milijuna primjeraka, dok je sljedeći, 'Monkey Business' brojku napumpao na 18 milijuna.

Ali Stacy je sada sasvim nova Fergie jer je, kako sama kaže, ovo sada njezina poboljšana verzija. Solo karijera već joj je u punom zamahu, a album The Duchees (aluzija na vojvotkinju Sarah Ferguson) odvažno hara svjetskim top listama.
U skladu s očekivanjima, Fergie danas njezina losanđeleska izdavačka kuća maksimalno štiti. Stoga nikamo ne ide bez glasnogovornika koji pomno pazi da se ne ponovi nalet nekontrolirane iskrenosti, kao onaj kada je, na pitanje novinara s kim bi htjela spavati, za američki časopis Blender izjavila:
S Jimom Morissonom, jer bismo vjerojatno konzumirali puno droge i onda bismo se vrlo dugo i perverzno seksali. On mi se činio vrlo kreativan u krevetu. A to jako volim.
Nakon toga je, naravno, pokušala objasniti da nije promiskuitetna i da ne spava okolo sa svakim tko joj se nađe na putu. No, unatoč načinjenoj šteti, nije se pretjerano uzrujavala. Ponosna je na svoju iskrenost i zapravo mladim djevojkama često poručuje da ne smiju biti potrošna roba.
Iskrenost je prekrasna stvar. Smatram da je važno da ljudi znaju kakva sam bila nekad, kako bi me bolje doživjeli ovakvu kakva sam sad. Znam da intervjui nisu terapija i da nije zdravo uvijek izgovoriti sve što misliš. Ali ako je ono što sam ja rekla ikad ikome pomoglo, onda sam sretna. Bez obzira na to koliko sam štete, možda, sebi nanijela.
Prije dvije godine američki časopis People proglasio ju je jednom od najljepših žena svijeta. Ali osim svojih napetih trbušnjaka i razoružavajućeg pogleda, Stacy Ferguson ima i drugih vrlina. Prva i najvažnija je iskrenost, od koje se ne bježi čak ni kada govori o svojoj mračnoj prošlosti. Nekadašnji ukras Black Eyed Peasa, Fergie je ipak dovoljno snažna i stvorena za solo
Amerika je upoznaje već kao devetogodišnjakinju, kada se priključuje ekipi showa 'Kids Incorporated', slavne škole za glazbenike i zabavljače koju napušta u 14. godini jer joj, kako kaže, nije bila baš jako cool.
Pet godina nakon toga oduševljavaju je gradske bande i ulični život Los Angelesa. Dio moje fascinacije urbanom glazbom dolazi još iz vremena kad sam bila dio 'Kids Incorporateda', jer smo tamo u pauzama uvijek slušali Chaku Khan i Princea. Gangsta rap potpuno me opčinio – dijelom i zbog toga što obožavam pištolje. Jednostavno su mi prekrasni. Iako, naravno, ne volim njihovu namjenu, zaključila je.
To je razdoblje njezinog života obilježeno kratkom vezom s još jednom zvijezdom proizašlom iz 'Kids Incorporateda', Justinom Timberlakeom, nakon čega osniva ženski R&B trio Wild Orchid. Njihov početni uspjeh nije potrajao, a kada su im odbili zahtjev za snimanje trećeg albuma, Fergie pada u duboku depresiju, koju intenzivno liječi ecstasyjem i iceom, od čega je uskoro, kao sama kaže, poludjela.
U intervjuu za jedan američki magazin objasnila je da je, nakon što je provela osam sati u razgovoru s hrčkom, shvatila da vrijeme za 'skidanje'.
Cijela ružna priča, nasreću, završava sretno. Fergie 2002. godine definitivno odbacuje droge, a uskoro je William Adams poziva u Black Eyed Peas. Angažiranim tekstovi, dobro osmišljene rime i živi instrumenti – recept koji se još kod Fugeesa pokazao uspješnim – zaslužni su što je njihov prvi album 'Elefunk' prodan u sedam milijuna primjeraka, dok je sljedeći, 'Monkey Business' brojku napumpao na 18 milijuna.
Ali Stacy je sada sasvim nova Fergie jer je, kako sama kaže, ovo sada njezina poboljšana verzija. Solo karijera već joj je u punom zamahu, a album The Duchees (aluzija na vojvotkinju Sarah Ferguson) odvažno hara svjetskim top listama.
U skladu s očekivanjima, Fergie danas njezina losanđeleska izdavačka kuća maksimalno štiti. Stoga nikamo ne ide bez glasnogovornika koji pomno pazi da se ne ponovi nalet nekontrolirane iskrenosti, kao onaj kada je, na pitanje novinara s kim bi htjela spavati, za američki časopis Blender izjavila:
S Jimom Morissonom, jer bismo vjerojatno konzumirali puno droge i onda bismo se vrlo dugo i perverzno seksali. On mi se činio vrlo kreativan u krevetu. A to jako volim.
Nakon toga je, naravno, pokušala objasniti da nije promiskuitetna i da ne spava okolo sa svakim tko joj se nađe na putu. No, unatoč načinjenoj šteti, nije se pretjerano uzrujavala. Ponosna je na svoju iskrenost i zapravo mladim djevojkama često poručuje da ne smiju biti potrošna roba.
Iskrenost je prekrasna stvar. Smatram da je važno da ljudi znaju kakva sam bila nekad, kako bi me bolje doživjeli ovakvu kakva sam sad. Znam da intervjui nisu terapija i da nije zdravo uvijek izgovoriti sve što misliš. Ali ako je ono što sam ja rekla ikad ikome pomoglo, onda sam sretna. Bez obzira na to koliko sam štete, možda, sebi nanijela.



| 09:43 | ...pljuni... (24) | ...pa prilipi... | # |






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

news

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Slika tjedna
Svašta ostalo o Fergie...
Fergie
Podržite moj blog...
design