Pitaj me nešto pametno, al' ne traži pametan odgovor
blabla

I što da sad radim s tobom, kad takvo nešto pitaš?

==============

mouthwash

je l' se ti to meni ispričavaš ko Poncije Pilat, ili meni veliš da ja pustim vodu, ups!, operem zube i zatvorim usta? Je l' se, možda, čuje što iz njih?

Pa ja i hoću da me se čuje!!!

ja i narod vičemo

14.04.2006., petak

Tko može zaboraviti?

Gledao sam emisiju Vukovarska pasija na HTV-u pa me snimka divljaštva, pijanog ratničkog zanosa i "junaštva" osloboditeljske JNA podsjetila na moju Bosnu, "Keraterm" u Prijedoru (provezem se sad koji put cestom za Banjaluku, vidim prijavnicu gdje se mali Banović zaskakivao da bi pokojnog I. Biletića udario pendrekom ili nečim sličnim, ne sjećam se točno, po glavi, toliko ga je ovaj nadvisivao), Omarsku (tako perspektivan i moderno opremljen rudnik najkvalitetnije željezne rude u Europi prije raspada SFRJ), Manjaču (gdje si, Špaga, kućo stara, imaš li sad cigara, il' ne pušiš više, ja sam prestao prije četiri godine, hvala Bogu) i Batković (bilo je ljudi koji su uistinu bili ljudi, ljudski toliko kao da ih rat nije ni dotaknuo, Periću, Bog te poživio i vratio višestruko svaki tvoj čin dobrote i pomoći, ljudske susretljivosti).
Ja kršćanski oprostio još onog trena dok sam bespomoćan razapet ležao potrbuške na podu prije nego sam se onesvijestio od milja "srpske žestike", i poželio samo preživjeti, kako priča i jedan preživjeli s Ovčare, i evo me, hvala Bogu nepunih 14 godina nakon toga živog i prilično zdravog, sa svima zbog kojih sam tu želju unatoč svemu i ostvario. Nije bilo lako, naročito prvih 7-8 godina, bio sam duboko, duboko na dnu, ali volja je bila jaka.
Al' zaboravit ipak ne mogu!

A ti?

- 21:31 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Ožujak 2009 (1)
Veljača 2007 (1)
Travanj 2006 (5)

  travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
Zašto ovakav naslov?
headbang

Ljudi danas jako slabo slušaju što drugi govore, nekad je lakše spoznati stvarni sadržaj poruke kad vidite, nego kad čujete. Zato, ja i narod kamenčić po kamenčić bacamo u prozore Vaših očiju, možda i pogodim koji put pa sutra nekome učinite nešto dobro, nešto lijepo.

tko ima uši, neka čuje, tko ima oči, neka vidi!

Tko je s tobom kad si sam?
hrvatska