01.06.2007., petak

#*_NAPOKON...

Evo novi post nakon dugog vremena wave... evo prvo da se malo hvalim... na državnom sa zborom osvojili smo prvo mjesto thumbupwinkyesnaughty.... bili smo najbolji.... baš nam je bilo dobro partysmokinludzujo...samo smo se zaj*****.... čak nam je upravitelj prijetio da će nas izbaciti iz hotela deadsmokinparty... i onda nas je nastavnica zaključavala u sobe lud... baš nam je ludoooo bilo... majo sam da ti kažem da ću doći jedan dan kod tebe da one slike sa cd-a (iz varaždina) staviš sa mnom na blog smijehrofl.... ja se baš više najbolje i ne sjećam kako je to išlo lud... a vrijeme prolazi zaboravi se rofl... evo trenutno mi je u školi koma, a znate i sami ovaj kraj je najgori... stalno neki testovi noeeknamcornonono... jučer sam opet imala javni sat (koncert u glazbenoj pred roditeljima)... i sama sam svirala yeswink... i bilo je grozno... sve znam, a kad sam došla pred roditelje usrala se i zaboravila... morala sam pitati nastavnika koji mi je prvi bas... on onak: "pa doris stvarno" a ja ga onak pogledam (htjela sam ga ubiti) al onda je rekao "e"... nemogu ni zamisliti kak sam izgledala headbangmadpuknucuheadbang... baš tužnoo namcornamcornamcornamcornamcornamcornamcor!!!! e da sviđa mi se jedan novi dečko... preedobar mi je cerekcerekcerek... onak zgodan je, ima lijepe zube, stariji je (ali ne previše), lijep.... cerekcerekcerek... kao što sam vam već rekla jakooo sam zaljubljiva pa nemojte to krivo shvatiti.... 18.06. imam ispit iz gitare... moram svirati 3 pjesme, etidu, ljestvicu i kadencu yesyes.... jadan ja... kak mi je teška etida namcornamcornamcornamcor.... ne mogu je naučiti... naravno sve mora biti napamet... jao sad je do srijede tu kod nas bio luna park... kak nam je bilo zakon yessmijehparty... saznala sam puno novih stvari i "upoznala" par novih ljudi... čak mi je jadan baš sladak deadkiss... al ok malo sam se usavršila u voženju autića smijehsmijeh... molim pohvale u komentarima - ak će ih uopće biti nonamcorheadbang... baš mi je trulo što nikad nemam puno komentara namcorno... kad čujem da netko ima po 799 meni se plače!!! jel vam se sviđa moj novi dizajn meni je predobarrr... ode... nema je... ošla je... inspirasija... pa pa mahwavewavemahwave¸!!!!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.