22.04.2007., nedjelja

Američka pita 5 i mačija populacija... =)

Jučer mi je bio super dan smijeh smijeh... Probudila sam se oko 10 i od 11:45-12:30 bila na zboru naughtynaughtysmijeh... najela se i ošla kod maje kisswinkyesparty... naime u petak navečer smo se maja, dora p,loreta, nera, dino, vedran i ja dogovarali kad ćemo kod bože kissrofldeadgreedyblabla... pozvala nas je da dođemo kod nje gledati neki film yeswink... ona bila digla američku pitu 5... to je super film ako niste protivnik golotinje roflsmijehzujonaughty...u filmu neki studenti trče golu milju (trče goli oko fakulteta)... to im je neki način da se riješe stresa poslije svih ispita ludludludnutzujo... bilo mi je zanimljivo gledati toliko golaća na jednom mjestu smijehroflnaughtyzujo... i kad je završio film mi naručili pizzu (naručivala loreta koja naravno nema pojma, ona kaže dajte mi jednu gigant pizzu s gljivama... a uopće nismo htjeli gljive ludnamcor...)... te gljive bile onak jakooooooooooo crne... F.U.J. noeeknononamcor... i najeli se mi pizze sa gljivama crnjarama no a onda maja, vedran i ja slušali pile s majinog moba i pravili valove smijehcoolroflludbang... a vedran stalno namješto denisa nononoeek... onda malo plesali i sl sranja i pokupli se i ošli kuć... kad smo išli kuć maja, vedran i ja zagrljeni hodali do kuće... on je bio mačak a mi dvije mačke... i tako nasta mačja populacija deadroflsmijeh... inače kad sam jučer bila u glazbenoj (u tvrđi) ja vani s frendovima i prolazi jedno 5-6 žena... one onak zagrljene i smiju se ko neke lude pubertetlije ludbangnamcorpuknucu... a kad se mi smijemo nama ljudi seru burninmadheadbangmadpuknucunamcorno... pa ono mi smo u pubertetu al neznam šta je bilo ovim ludačama... kak imam jadno malo komentara... i marko moj dragi samo sam ti htjela reć da si jakooo zločest... ja tebi dolazim na koncert a ti meni nebi ni komentara ostavio... baš tužno nonononamcornamcor... al nadam se da će na ovom postu biti više komentara yeswink... ovim se putem želim zahvaliti techno-boyu koji mi je jedini ostavio komentare kisssmijehsmokin... hvala ti kiss...evo poseban pozdrav: maji, vedranu, neri, martini, antoniji, boži, nensy, marku, maidenu, dini, dori p. i m., matku (koji se nešt ljuti ja neznam zašt...), stefany mojoj zaljubljenoj i naravno TOMI kojeg ću danas napokon vidjeti nakon dugooooooooo vremena kisssmijehzujonaughty... pozdrav i svima ostalima smijeh... p.s. žao mi je zbog mirka koji je jučer izgubio... al mi još uvijek vjerujemo u njega hrvatskahrvatskahrvatska.... BYE mahwavemahwave...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.