06.04.2007., petak

JA NISAM BOLESNA...

wave Evo da kažem da sam se dop. s matkom i on mi je reko da sam bolesna (zbog onih 18 god)... srce ja neznam jel si ti čitao tekst ja sam i sama rekla da znam da je previše al da ja tu nisam ništ mogla namcor.... i tip izgleda puno mlađi nego što je namcor... a baš je simpa namcor!!!! a rekla sam i da sam se izlječila od toga smijeh smijeh... i sad sam normalna i sviđa mi se neko ko je recimo moj vršnjak cerek...al neću se ja sad tu ispovjedati yes... a šta da radim rolleyes... neznam šta da vam pišem... ode inspiracija nono... mene zanima ko je to maki??? jako me zanima yes yes yes...jučer sam bila u gradu bilo nam je fora smijeh party...išli se mi ispovijedati yes wink... ja mislim da sam se toliko derala da su svi vani čuli sve moje grijehe no!!!! kak tužno namcor...mislila sam na još nekoliko mjesta probušiti uši ali jednostavno nisam bila psihički spremna dead...
ja sam jako glupa yes znate da sam vam rekla da me jučer bolilo svašt i u gradu ja ko glupača zujo jedem sladoled lud lud lud i sad jedva pričam... i peče me grlo namcor no!!! ali ići ću van naughty naughty...
ajd ljudi moji idem jest pa se čujemo bye... mah wave mah wave
KOMENTIRAJTE smokin

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.