rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

...iskoristi dan...
...ne postoji sretan život..postoje samo sretni trenuci..zato živite za te trenutke i budite sretni..jer nema puta do sreće - sreća je put...

ODUVIJEK..UVIJEK..ZAUVIJEK

POVRATAK

Ko zna( ah, niko, niko ništa nezna.
Krhko je znanje!)
Možda je pao trak istine u me,
a možda su sanje.
Još bi nam mogla desiti se ljubav,
desiti-velim.
Ali ja ne znam da li da je želim,
ili ne želim.
-----
U moru života što vječito kipi,
što vječito hlapi,
stvaraju se opet, sastaju se opet,
možda iste kapi-
i kad prođe vječnost zvjezdanijem putem,
jedna vječnost pusta,
mogla bi se opet u poljupcu naći
neka ista usta.
-----
Možda ćeš se jednom uveče pojavit
prekrasna, u plavom,
ne sluteći da si svoju svjetlost lila
mojom davnom javom.
I ja,
koji pišem srcem punim tebe
ove čudne rime,
oh, ja neću znati, čežnjo moje biti,
niti tvoje ime!
-----
Pa ako i duša u tome trenutku
svoje uho napne,
sigurnim će glasom zaglušiti razum
sve što slutnja šapne;
kod večernjih lampa mi ćemo se kradom
pogledat ko stranci,
bez imalo svijesti koliko nas vežu
neki stari lanci.
-----
No vrijeme se kreće, no vrijeme se kreće
ko sunce
i nosi nam opet ono što je bilo:
i radost, i tugu.
I sinut će oči, naći će se ruke,
A srce se dići-
i slijepi za stope bivšega života
njima ćemo ići.
-----
KO zna(ah, niko ništa nezna.
Krhko je znanje!)
Možda je pao trak istine u me,
a možda su sanje.
Još bi nam mogla desiti se ljubav,
Desiti velim,
Ali ja ne znam da li da je želim,
Ili ne želim.

Dobriša Cesarić

četvrtak, 14.09.2006.

ah ;) / ah ;(..bolje ne čitati ..

prvo ah;) = položila engleski s 5..jupiii

a sad ah;( = već 5 sati sjedim za stolom ispred pjesmica iz glezbenog i "učim"..da učim...a o mojem stanju dosta govori to da sam u ovih nekoliko riječi uspjela napraviti 5 pogrešaka koje su više manje uspješno ispravljene...31 pjesmica i najdraža profesorica=ubitačna kombinacija..ali tebe to nitko ne pita..da li znaš, razumiješ,ne znaš ili kaj drugo..hvala bogu pa imam dobro pamćenje pa se još nešto sjećam onog do mi so pa c e g iz osnovne..samo da još nisu smislili onu relativnu solimizaciju i sve bi bilo ok..ali da nebi bilo...i da ne zaboravim kvintakorde i zašto je d mol baš d mol i slična ili ne slična pitanja...evo ja mislim da bude to sve od glazbenoga kaj bum ja danas spomenula mislila učila ili kaj drugo..stajem na ovim ne suvislim rečenicama i spremam pjesmice u njihov fasikl na spavanje do sutra..ah pa gdje je 20.9... drugi tjedan..i da ne zaboravim da mi je naravno u ponedjeljak ispit iz informatike..ali gdje je ponedjeljak..poslije vikenda..kojeg će naravno provesti u Beču ;)..i to bez knjiga..naravno..iliti navodno..što me odma asocira na novu rubriku u red carpetu koju vodi kće-r od bivšeg dekana...navodno..bolje da ja ne čitam ovaj blog radi vlastitog zdravlja i psih. stanja i idem na spavanje...ajde možda si malo ponovim pjesmice i exel..ali sumnjam..krevet me više privlači a jastuk usamljeno čeka da naslonim svoju blesavu praznu glavicu na njega i utonem u san..
ajde više dosta nakljapanja i divanjenja..

čao laku noć i do čitanja

i da..danas sam zaradila 60kuna na instrukcijama iz matematike..da da..ja i matematika..i to ću pametno uložiti u bijelu blombu...jer mi je naravno pola đeparca otišlo na telefonski račun...

o sad već stvarno pišem svašta..

;(



| komentari (0) | print | # |

<< Arhiva >>