rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

...iskoristi dan...
...ne postoji sretan život..postoje samo sretni trenuci..zato živite za te trenutke i budite sretni..jer nema puta do sreće - sreća je put...

ODUVIJEK..UVIJEK..ZAUVIJEK

POVRATAK

Ko zna( ah, niko, niko ništa nezna.
Krhko je znanje!)
Možda je pao trak istine u me,
a možda su sanje.
Još bi nam mogla desiti se ljubav,
desiti-velim.
Ali ja ne znam da li da je želim,
ili ne želim.
-----
U moru života što vječito kipi,
što vječito hlapi,
stvaraju se opet, sastaju se opet,
možda iste kapi-
i kad prođe vječnost zvjezdanijem putem,
jedna vječnost pusta,
mogla bi se opet u poljupcu naći
neka ista usta.
-----
Možda ćeš se jednom uveče pojavit
prekrasna, u plavom,
ne sluteći da si svoju svjetlost lila
mojom davnom javom.
I ja,
koji pišem srcem punim tebe
ove čudne rime,
oh, ja neću znati, čežnjo moje biti,
niti tvoje ime!
-----
Pa ako i duša u tome trenutku
svoje uho napne,
sigurnim će glasom zaglušiti razum
sve što slutnja šapne;
kod večernjih lampa mi ćemo se kradom
pogledat ko stranci,
bez imalo svijesti koliko nas vežu
neki stari lanci.
-----
No vrijeme se kreće, no vrijeme se kreće
ko sunce
i nosi nam opet ono što je bilo:
i radost, i tugu.
I sinut će oči, naći će se ruke,
A srce se dići-
i slijepi za stope bivšega života
njima ćemo ići.
-----
KO zna(ah, niko ništa nezna.
Krhko je znanje!)
Možda je pao trak istine u me,
a možda su sanje.
Još bi nam mogla desiti se ljubav,
Desiti velim,
Ali ja ne znam da li da je želim,
Ili ne želim.

Dobriša Cesarić

četvrtak, 07.09.2006.

Mislim...bolje da ne mislim ;(

Odgledam ja interwiev s Nataschom Kampusch i idem dalje na učenje engleskog..ali ne mogu i ne mogu…stalno mi na misli dolazi njena slika i njena životna(iako ne baš previše životna) priča…
Ja fakat ne mogu vjerovati koji debil i ne znam kaj sve ne moraš biti da to napraviš..to ti je odma jasno da mu nisu svi na broju…cura je 8 godina živjela u nekvoj maloj sobici i jedina osoba s kojom je razgovarala je bio taj otmičar…ništa čudno da se emocionalno vezala na njega i plakala kad je čula da je učinio samoubojstvo..kad joj je taj debil 8 godina bio mama, tata, seka , prijatelji i sve ostalo potrebno za život…i pametno da su je stavili u tu ustanovu da je paze jer ja mislim da bi je novinari rastrgali…točno se vidjelo u intervjuu da joj taj novinar ide na živce jer zadire u njenu intimu…i ima mala pravo što se ljuti jer su joj sliku od sobe(iliti tamnice kak ona to zove) objavili u novinama..ma nemam riječi…i da-nadam se da nije trudna s tim bolesnikom ili ti opet novinari žele prodati svoje novine…Natascha je izuzetno jaka djevojka i dosta se dobro drži za to kaj je preživjela, želim joj sve sreću ovoga svijeta i da ispuni svoje snove…
p.s. i još jedna lijepa gesta od nje: ona sad razmišlja kako će pomoći drugim ljudima kojima su se dogodile ili se događaju iste ili slične stvari...stvarno veličina od djevojke..svaka čast !



| komentari (0) | print | # |

<< Arhiva >>