femfem

srijeda, 07.06.2006.

Na kraju krajeva, kako bi to oni znali? Na kraju krajeva, kako bi to one svršile?

On je muško, trebao bi znati kaj radi.
On je takva frajerčina, neću mu valjda ja nešto govoriti.
Tak je sramežljiv, a tak prtlja, samo ovaj put ću se pretvarati da sam svršila.
Totalno je u kurcu na poslu, nek bar misli da je frajer u krevetu, kaj on zna koliko puta sam svršila.

Jebate kako vrišti, koji sam ja jebač… Čekaj, možda malo previše vrišti… Ma neee, ja sam jebač.
Ok, malo sam čitao po netu, mislim da bi to bilo tu. Pa neću valjda pitati, nisam šonjo.
Koji to muškarac ne zna zadovoljiti ženu. Pa to dođe prirodno.
Koji kurac više ne svrši. Možda neće namjerno tak da ju još malo ližem. Žene su tak komplicirane.

Ona je tako slatka i simpatična. I stvarno se trudi. Nije ona kriva kaj sam ja sjebana.
Naravno da moram pet puta svršiti. Moram joj pokazati da mi je najbolja ljubavnica do sada.
Naravno da moram pet puta svršiti. Moramo dokazati onu staru tvrdnju da žena najbolje može zadovoljiti ženu.
Naravno da moram pet puta svršiti (da samo pet). Moramo dokazati da smo stvorene jedna za drugu.

Jebate kako vrišti, koja sam ja jebačica.
Naravno da glumi, ali naravno da neću ništa reći, potisnut ću tu misao dubokooo, jer moramo dokazati da…

I tako dalje. A u pozadini ona nije važno tko je kriv…
Pa kad netko kaže da je za dobar seks najvažnije povjerenje, onda su to kao glupe emotivne spike koje nemaju veze sa strašću. Pa Cosmo: za dobar seks ševite se na travi, na brodu, vežite ga svilenom maramom za krevet, naredite mu da vam izmasira leđa… I kaj nakon toga. Ćorak. Naime, treba se i poševiti.

Slučajno nemojte partneru/partnerici reći šta stvarno želite. Ona druga strana mora znati što radi sama od sebe. Čitati misli. Ako vas voli, naravno.

Seksualni savjeti:

Nema lakog načina: pitajte.
Kažite što hoćete.
Uzmite u obzir da su ljudi sjebani i da možda neće reagirati kako treba. Nemojte se vrijeđati ako kaže da valjda zna šta radi/da ste vi najbolji ljubavnik ili ljubavnica i da vam ne treba ništa govoriti.
Nemojte se ljutiti ako ne zna šta joj paše. Ako nije masturbirala u mladosti i nadalje, možda ne pozna dobro svoje tijelo.
Nemojte se ljutiti ako odmah ne shvati. Nemojte se naprezati i maštati o svačemu da bi svršile. Dajte šansu.
Za početak pitajte je li gotova. Ili bi mogli još malo maziti, ljubiti i slično.
Za početak vrlo maznim glasom recite mmm, samo malo polakše.
Za početak kažite da bi rado da traje duže, ali da ne znate točno kako. Ako vam može dati neki signal kad da usporite ili kratko prestanete.
Za početak, iako su žene različite i pašu im različite stvari, krenite polakše. Kad znate polako, lako je ubrzati.
Za početak, slušajte kako diše i glasa se. Kažite da vas to jako uzbuđuje (ako se slučajno suzdržava, da prestane :D) i pripazite na šta reagira trzajem, uzdahom. Zato je lakše ako ju držite u naručju, bolje se osjeti.
Za početak, dobar savjet: ako se prestane vlažiti, to najčešće znači da joj baš ne paše šta radite. Ponekad može biti vezano za umor ili nešto slično (uzbuđena je, ali se ne vlaži), ali najčešće je to dobar signal da krenete raditi nešto drugo. Ili da pitate.
Za početak: nemojte reći da ste svršile ako niste. Ako vam se baš ne da navlačiti, recite da bi se baš malo same mazile. Da vam to paše i da vas uzbuđuje. Bez brige, pristat će. I malo se mazite pred njim. Ako je iole pametan, iskoristit će tu prigodu da vidi šta radite. Pred kraj ga možete pustiti da uskoči. Ako je naporan i želi uskočiti prije, klepite ga po ruci i recite da ne dira (na stranu individualne razlike, tu će već umirati od napaljenosti).

Zapamtite: dobar je jebač/jebačica isključivo ona osoba koja želi i zna zadovoljiti svog partnera/partnericu. Bez iznimke: što više daš, više će ti se i vratiti. Kvalitativnoi kvantitativno. cool

Znam da ovo baš i nije najkonkretniji post, zato u sljedećem javljanju: odgovori na sva pitanja koja postavite u komentarima. I na neke komentare (da, uključujući i onaj o ženskom orgazmu koji traje minutama). I ako pošaljete mail.

- 13:08 - Komentari (5) - Isprintaj - #