femfem

utorak, 30.05.2006.

meni se kad je kiša

kao vjerojatno i velikom broju ljudi (super je to kad se nešto stavi u tekst zvuči totalno neoriginalno i neinventivno, a zapravo je jedinstveno jer je ipak samo tvoje), mazi u toplom krevetu. Ako to ne može, onda mi se filozofira do zla boga. Ipak mi se više mazi. I strašno mi je jer je moja igračkica sama doma u krevetu. A nema valjda boljeg seksa nego kad se duuugo mazite i skoro neprimjetno uzbudite i...

Svašta sam već probala, i ševiti se poslu i u jurećem autu i priroda i brod i kajjaznam kaj sve ne, ali krevet mi je ipak omiljeno mjesto. Ma svi se vole maziti, i dečki i cure, samo ne znam kaj je nekima od njih. Ne znam, strah od bliskosti ili se ne mogu opustiti ili ih pere želja da se osjećaju super jer su ševili.

U tom smislu: na koncertu Meritasica u Aquariusu ispred mene stoji par. Vidi se da su friški i da tu ima kemije. Vidi se i da su toliko friški da možda još nisu ni završili u krevetu. Ona gleda koncert, fino je i romantično, znate već kak su dosadnjikavo lagane njihove pjesme, baš (i skoro pa jedino) za parove. Malo bi se i grlila, ali, nažalost, to je u potpunosti neizvedivo, jer svaki put kad mu se ona približi on joj pokušava uvaliti jezik u grlo i hvata ju (doslovno stiska) za guzu. Naravno, jadna se cura migolji kako zna i umije, sviđa joj se dečko, a opet bi samo uživala u trenutku. A papak ne prestaje: na kraju, kad se skroz maknula od njega, pronašao je on način, pa zna on kak treba s curama. Laaagano joj prstima prelazi preko golog vrata, preko ramena, malo otvorenih leđa.... ja zahvaljujem bogu, konačno... i tim istim prstima hvata njezin grudnjak, potegne ga i pusti.

Mislim ne želim mulca ni zamišljati u krevetu. Kako bi taj zadovoljio ženu? Najveći grijeh u ljubavi i seksu: ne pratiti reakcije druge osobe. Samo da je malo obratio pažnju na nju, shvatio bi šta joj paše, a šta ne. Ako mu se i baš tako užasno ljubilo i hvatalo (makar mislim da čak i nije, muški su, čas tiznimkama, naročito opsjednuti tim kad će i koliko poševiti, kad će se poljubiti jezicima i tim groznim predpubertetskim stvarima), ta se energija mogla tako lijepo provesti i lagane napaljujuće pokrete, kad vam iz ruku isijava seksualno, kad su i najbezazleniji zagrljaj, dodir i pogled ravni predigri. I u svakom slučaju uzbudljiviji od nasilnih nasrtaja.

Btw, nadam se da ne mislite da ovdje isključivo pljujem dečke. Imaju i cure po tom pitanju (ali i drugima) putra na glavi. Ipak, u načelu su puno bolje. Znaju se opustiti, a samo u opuštenom neopterećenom stanju može se doživjeti druga osoba.

- 12:42 - Komentari (5) - Isprintaj - #