.quoted{margin: 0;padding: 0px 10px 0px 10px;margin: 15px 0px 15px 0px;border-left: 6px solid black;border-right: 6px solid black;color:black;} -->
< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (4)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Sex,droga,alkohol i deckismokinpartykissrofl

JEBEM TI RIJECI

Sad bi svaka normalna osoba,u mojoj sadasnjoj poziciji, napisala nesto lijepo i krasno o sebi. Vidite ja vam nisam normalana osoba. Ovo pisem po utjecajem alkohola (bog blagoslovio pelin,amaro i zuju cerek). posto mi majka cesto govori da se ponasam ko druge cure mojih godina, poslusat cu ju jednom u zivotu...

Zovem se Ivona, zivim u Zagrebu i idem u 2 razred X.gimnazije. Ako niste od tud necete znat za to, al kvart mi je najveca vukojebina(ŠEVA I SELO-za plavuše sex i grad)koja postoji na svijetu (u to su uracunati Tahiti i Gana (za plavuse: to je drzava u Africi (za jos vece plavuse to vam je kontinent))). Sad nesto vise o meni:

1.Imam dvije ruke, dvije noge i hvala bogu samo jednu glavu. Dovoljno sam visoka i ponosim se svojih 164 cm. Znam nisam sad tu neki toranj, al ipak nadvisujem neke ljude. Volim piti i ljubiti, a ako ste decko i zelite me sarmirati kupite mi ruzu, litru sampanjca i naravno cokoladu (e da nosim 85 B ili za plavuse trojka)zbog mršavljenja smanjio se broj ali ne brinite ima se kaj tu primit

2. Najveci strah su mi: kondomi, spirala i spansko. Najvesi volim oralni sex(ili ti ga felatio (za plavuse: tak mi se blog zove)

3. Imam decka cerek i hoce me jebat, al sam ja sprijecena i u kurac i zenstvenost(OVO TRENUTNO VIŠE NE VRIJEDI)

4. Zbog svoje burne i strastvene proslosti imam emotivni oziljak i srce mi preskace. Doktor mi je dijagnosticirao(za plavuse odredio) da sam opsesivna o sexu i da mi decki sluze samo za jebanje (mislim takve ih je bog stvorio nisam ja kriva).

5. Recenica koja me prati kroz zivot i po kojoj zivim je: BLUDNICENJE JE ZDRAVO!

Dosta o meni, ajmo se jebat...
i da pogledajte parfem savršen prikaz orgija



15 - I Can't Get N...

10 RAZLOGA ZAŠTO JE BOLJE BITI ŽENAnutnutnut
1. Za vrijeme masaže ne crveni se zbog erekcije
2. Ne dobije napad epilepsije kada joj padne vlas s glave
3. Za vrijeme brodoloma,spašavaju ju među prvima
4. Bolje je biti tatina curica , nego mamin plačljvi dečko
5. veća je fora koristiti vibrator, nego se seksati s gumenom lutkom
6. Muškarci ranije umiru
7. rijetko zaluta,jer joj nije problem zastati i pitati za pravi put
8. Posljedice burne noći daju se dobro prekriti puderom
9. može raditi više od jedne stvari istovremeno
10. Ako susjed nabavi bolji auto, ne dobije slom živaca



MUŠKARCI SU SNAGA;
MUŠKARCI SU MOĆ;
MUŠKARCI SU SAMO ZA
JEDNU NOĆ;
ZA JEDNU NOĆ I NIŠTA
VIŠE;
MI SMO GADURE AL
NAS JE VIŠE!!!burninmad



Grudnjak je najdemokratičniji dio slobode.On potiskuje velike, podiže male,a masu drži na okupu.
Stvarnost je iluzija uzrokovana nedostatkom alkohola.
Što trebaš napraviti kad ti muškarac zalupi vrata s vanjske strane? Zaključaj ih iznutra.
Ako su već jednog muškarca poslali na Mjesec, trebalo bi biti izvedivo da ih sve pošalju!
Sinovi Izraela lutali su pustinjom 40 godina. Eto, i u drevna vremena je muškarcima bilo ispod časti putovati putem.
Ne slijedi tuđe staze. Kreni kuda staze nema i ostavi trag.
Alkohol je covjekov najveci neprijatelj. Samo kukavica bjezi od neprijatelja.
Umrijeti od ljubavi znaci pretjerati u njoj
Nije sramota past, sramota je ne digut se nakon sta si pao!
U ljubavi "previse" nikada nije dovoljno.
Rijetko kad pomisljamo naono sto imamo,a gotovo uvijek na ono sto nam nedostaje
Novac najsigurnije udvostrucimo takoda ga presavinemo i stavimo u dzep.
Mlađe je slađe
Ono što možeš napraviti danas, ostavi za sutra
Danas je medicina toliko napredovala da zapravo nitko nije zdrav
Život je kurva plati pa uživaj

subota, 10.11.2007.

I can turn a grey sky blue?

beljbeljbeljevo meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!
nije me bilo dugo ali iamla sam svoje razloge
ma kaj da vam kažem
život je KURVA
plati pa uživaj!!!!
ima sveg i svaćeg kod mene ali neda mi se sad brijat o tome
većina je po starom
imam opomenu ali kaj ćete takav je život( neda mi se delat pa....))))666smokinsmokinpartysmokinpartysmokin
većina je po starom nemam ništ pametno za napisat
prošlu subotu je bilo jebeno, nisam se skinula ali bilo je blizubeljbelj
malo sam pretjerala s .... ma boli meeeeeeeeee
danas idemo na tulummmmmmmmmmmmmmmmm
Štos sretan rođendan
dršte fige da bu dorro i ljudi
JEBITE SE jer vam to produžuje život

P.S. nadam se da se neki sjećaju ove pjesme!!!!!smokinsmokinmah

- 16:23 - Comment To Me... (11) - Print... - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.