Felix&Windows

utorak, 12.07.2005.

Na srecu vasu :-).

Mrzim ovu kisu, onako uz put :-).

Zahvaljujem na javljanju oboje69 ... kritika prihvacena, no lijen sam za uredjenje ( graficko sminkanje ) Blog-a, sadrzaj mi se cini vaznijim :-), mada sumnjam da itko osim tebe i giorgino cita ove moje nebuloze.

Ja ponovno imam info-nevolju pred sobom ...

Donedavna je u mrezi racunala moje tvrtke sve uredno radilo ako bi na bilo kojemu od klijentskih racunala pokusali uraditi View Workgroup, kako bi dobili pregled racunala u mrezi a potom pristupili zeljenom dijeljenom folderu. Odnedavna, "stvar" ne radi ... Uredno se mogu Ping-ati sva racunala po svojoj IP adresi, kao i uredno Map-irati svaki od dijeljenih foldera no definitivno View Workgroup Computers ne radi :-(.

Pokusao spas i rijesenje pronaci na forumima i MS Suport stranicama ... na zalos bez rezultata, ponudjena rijesenje problema nisu urodila plodom.

Inace, svijestan problema ( ogranicenja ) u radu s Workgroup-om umjesto domenom i domenskim serverom ( trenutno je preko 80 racunala unutar jedne Workgroup ).

Problem se da rijesiti izmjenom/preimenovanjem postojece Workgroup-e , no ne bih to htio tako, ako je ikako moguce.

Poruka s kojom se suocim svaki puta kad pokusam pristupiti popisu racunala unutar radne grupe je:

"This list of servers for this workgroup is not currently available"

Napomena, nema DHCP servera u mrezi, Domain ili slicnog servera ... Rijec je o jednakopravnim racunalima definiranih svojim imenom i IP adresom.

Eto, hvala onima koji procitaju, ako vec ne pomognu:-), a pozdrav srdacni svima:-)!

- 11:23 - Komentari (1) - Isprintaj - #