Felix&Windows

četvrtak, 31.03.2005.

Nisam dugo :-)

Dan prije prvoga travnja i vremena od podvale odlučio napisti ponešto.

Ovog časa, nemam informatičkih tegoba :-) ( za ne vjerovati jel' da ) ... tek želju da napišem ponešto, a tako i tako, nikom to nije zanimljivo nije. Meni to neobično/neočekivano, baš:-)?!

Imam sreću, pa moja tvrtka ( nema velikih limita u pristupu Internetu, a i da ih ima ovdje ja adminstrator :-) ) ide dalje ( političari bi rekli ) u informatizaciji i čekaju me nova iskustva ... Poput izgradnje Wireless mreža i susreta s novom bazom ( do sad se "prtljao" s SQL i SUPRA bazama ) ... Oracle-om. Na kraju ništa od svega, neću znati dobro i do kraja, no sad što je tu je, iskustva nova uvijek su dobrodošla, čak i kad si u ( najboljim :-) ) poznijim informatičkim godinama.

Ostaje mi još nadati se da će netko od Vas mladih a informatički pismenih smoći želje i volje, kada se već nekog slijedećeg puta javim s meni teško ili nikako riješivim problemom na Windows ( a bogme i na Unix također ) platformi pružiti ruku/slamku spasa :-).

Od mene dovoljno ( čak i previše :-) ) za ( ovako ) neobvezan Post. Pozdrav.

p.s.
Da nije slučajno problem u "neušminkanosti" mog Bloga ?

Ma, k vragu, zar ( dobar ) Blog dobrim ne čine njegove teme i sadržaj ??

Naravno, znam da postoje Forumi ( možda oni i jesu za to prikladniji ) na kojima se puno piše o računalima ... i računalnim nevoljama.

- 07:37 - Komentari (3) - Isprintaj - #