Felix&Windows

srijeda, 02.03.2005.

Ovdje ( mislim na Blogu ) sam višak čisti, još nitko odgovorio nije ( cita li tko :-) ? ), što naravno nije tragično, nimalo, baš :-).

Ionako Blog vidim kao pomalo sebično/sujetno mjesto ... naravno ništa zločestoga u tom viđenju nema.

Ha, još jedan problem, po instalaciji ( a ničim izazavan :-)) ) WinXp Profess. ne gasi uredno, točnije slijedi poruka nekad tipična za kućišta s AT napajanjima o 'sigurnom gašenju računala' uprkos tomu što je u pitanju kućište s ATX napajanjem ... Bios naravno valjano podešen.

Po prvi puta se susretoh s tim ( uradio do sada brdo inastalacija, kako '95/98/Me/2000/Xp )?!

Toliko od mene ovoga puta ...

Priznajem, razveselio bi me netko s razumjevanjem ovakovih tužnih računalnih priča:-)) ... A tek koliko bi me dobar/prijateljski savjet obradova, pojma nemate :-).

Uh, sad se zapitao/uplašio jesam li ja jedina informatička neznalica ( a, kao zaradjujem radeci na racunalima :-) ). Izgleda, jesam :-(.

Pozdrav, svima :-) ... znalcima i neznalicama u ( ovom ) svjetu računala:-)!




- 10:11 - Komentari (2) - Isprintaj - #