Tišina

28.01.2006., subota

NJEŽNOST

Image Hosted by ImageShack.us

Budući da nježnost nije nemoguće ostvariti, nitko ne bi smio živjeti bez nje.
Svakoga dana bar malo međusobno razgovarajte.
Rastite zajedno bez prestanka.
Drži do sebe. Samo oni koji imaju prljave cipele znaju cijeniti otirač.
Budi milosrdan.
Budi uljudan. Ljubav ne dopušta loše ponašanje.
Otkrij dobru i lijepu stranu i kod ljudi koji čine sve da je sakriju.
Ne boj se neslaganja i prepirki:
Samo mrtvi i ravnodušni nikada se ne svađaju.
Ne dopusti da te uvuku u svakodnevne male svađe i grubosti.
Smij se što više. Smijeh jača srce i čuva od srčanih smetnji.

- 19:58 - Komentari (9) - Isprintaj - #

24.01.2006., utorak

MASKE

Jednog dana na plaži se susretoše Ljepota i Rugoba.
"Hajdemo se kupati u moru", rekoše.
Skinu se i zaplivaju. Nakon nekog vremena Rugoba izađe iz mora, obuče odjeću koja je pripadala Ljepoti te pođe svojim putem.
Kad je iz mora izašla Ljepota, ne nađe svoje odjeće. Budući da se stidjela hodati naga, obuće Rugobinu odjeću te pođe svojim putem.

Ljudi i danas počesto zamijene jednu za drugu.
Ipak ima i onih koji prepoznaju Ljepotu bez obzira na to kako je odjevena, kao i onih koji prepoznaju Rugobu ne dajući se zavesti njezinom odjećom.


B.Ferrero ;-)
- 22:21 - Komentari (5) - Isprintaj - #

22.01.2006., nedjelja

Iz pogleda.....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Napukla cisterna

Bile jednom dvije cisterne nekoliko metara udaljene jedna od druge. Ponekad bi se okrenule jedna drugoj i malo popričale. Bile su veoma različite. Prva cisterna je bila savršena. Kamenje kojim je bila ozidana bilo je skladno i čvrsto složeno, čineći je besprijekornom. Ona nikad nije ni kap vode izgubila svojom krivnjom. Druga je cisterna bila olupljena i pokazivala pukotine kao rane iz kojih se cijedila voda.
Prva, preponosna na svoje savršenstvo, nije dala nikome blizu. Prišao bi joj tek poneki kukac ili ptica.
Druga je bila sva obrasla u grmlje, cvijeće, kupinu i isprepletena slakom. Sve to bilje gasilo je žeđ na vlažnim pukotinama. Kukci su neprestano zujali oko nje, a ptice pravile gnijezda na njenim rubovima. Nije bila savršena, ali osjećala se sretnom.

***

Mi ljudi osjećamo potrebu vjerovati u savršenstvo, ali i biti toliko odvažni da prihvatimo nesavršenstvo. Živimo u svijetu u kojem se pojam savršenosti poistovjećuje s pojmovima „veći“, „prvi“, „u središtu pažnje“, „biti netko i nešto“. Jedino savršenstvo je ljubav. Samo tako je moguće razumjeti Isusove riječi: „Budite dakle savršeni kao što je savršen Otac vaš nebeski!“ (Mt 5, 48). Te riječi dolaze nakon proglašenja blaženstava siromasima, ožalošćenima, krotkima, gladnima i žednima pravednosti, milosrdnima, čistima srcem, mirotvorcima i progonjenima zbog pravednosti.
Tko živi otvorenih ruku, obično ne postiže karijeru, ali pronalazi mnogo ljudi koje može zagrliti.

- 19:36 - Komentari (7) - Isprintaj - #

16.01.2006., ponedjeljak

Ucjena...

Mali Benjamin sjeo je za stol da napiše dragom Bogu pismo u kojem ga moli da mu podari sestricu. Pismo je počeo ovako:

Dragi Bože, bio sam veoma dobar ...

Stao je, razmislio. Ne, Bog mi neće povjerovati. Zgužvao je papir, bacio ga i počeo ponovno:

Dragi Bože, uglavnom sam bio dobar ...

Opet je stao usred rečenice. Opet je počeo razmišljati.
Boga to neće dirnuti. Zgužvao je pismo i bacio ga u koš.
Potom je Benjamin otišao u kupaonicu, i s držača uzeo veliki frotirski ručnik. Odnio ga je u dnevnu sobu i brižno ga raširio na kauču. Izravnao je sve nabore. Zatim je pošao do kamina i s njegovog okvira veoma oprezno skinuo kip Majke Božje. Često je vidio i gledao kako majka brižljivo briše prašinu s kipa. Više puta su mu roditelji kazali da kip smije gledati, ali ga ne smije dirati.
Sada ga je uzeo sa svom dužnom pažnjom.
Benjamin je nježno položio kip nasred ručnika i brižno ga zamotao. Potom je sve omotao gumenom vrpcom i donio na stol. Zatim je uzeo još jedan list papira i počeo Bogu pisati treće pismo. Glasilo je ovako:

Dragi Bože, želiš li ponovno vidjeti svoju majku ...


- 21:47 - Komentari (5) - Isprintaj - #

11.01.2006., srijeda

A vi ste mislili?????

Image Hosted by ImageShack.us

Jack i Bob krenuli na skijanje. Vozili se nekoliko sati i uhvatila ih strašna oluja.
Sklonili se na neku farmu i zamolili zgodnu gospođu koja im je otvorila vrata da kod nje prenoće.
"Ma znam da je vani grozno ali nedavno sam ostala udovica pa bi ljudi mogli svašta pričati ako vam dopustim da prenoćite u kući", reče udovica.
"Ne brinite", reče Jack, "mi ćemo prespavati na štaglju, a čim se vrijeme popravi, odlazimo!" Žena pristane i njih dvojica prespavaše na štaglju.
Ujutro se vrijeme popravilo oni krenuše na put.
Ostatak vikenda proveli su uživajući u skijanju.
Oko devet mjeseci kasnije, Jack je iznenada dobio pismo od nekog odvjetnika.
Trebalo mu je neko vrijeme da shvati da se radi o odvjetniku one zgodne gospođe sa farme.
Ode on Bobu, pa ga pita: "Čuj, sjećaš se one zgodne udovice kod koje smo prespavali kad nas je na skijanju uhvatila oluja?"
"Da, sjećam se."
Jesi li ti možda usred noći ustao i posjetio gospođu?"
"Pa, jesam", reče Bob zacrvenjevši se jer ga je Jack prokužio. "Moram priznati da jesam."
"I, jesi li se možda predstavio mojim imenom umjesto da joj kažeš svoje?"
Bob je problijedio.
"Da, jesam - sorry stari. Zašto pitaš?"

"Nedavno je umrla i sve mi ostavila."
(A mislili ste da će drugačije završiti, zar ne?)

Image Hosted by ImageShack.us

I još jedna pričica.......

Dvije časne sestre napustiše samostan i krenuše prodavati kekse...
Jedna od njih bijaše poznata kao sestra Matematika (SM) a druga kao sestra Logika (SL).
Noć je počela padati i one su bile još uvijek daleko od svog samostana...

SL: “Jesi li primijetila da nas posljednjih pola sata jedan muškarac prati?”
SM: “Da, pitam se šta hoće.”
SL: “To je logično. Hoće nas silovati.”
SM: “Oh ne! Dostići će nas najkasnije za 15 minuta. Što bi mogle učiniti?”
SL: “Jedina logična reakcija je da koračamo brže.”
Časne sestre ubrzaše korak...
SM: “Ne pomaže.”
SL: “Naravno da ne pomaže. Muškarac je učinio ono što je najočitije da bi mogao učiniti. I on je počeo koračati brže.“
SM: “Dakle, šta bi mogle učiniti? Stići će nas za jednu minutu.”
SL: “Jedina logična reakcija je da se podijelimo. Ti pođi onim putem, a ja ću ovim. On ne može obje slijediti.”
Muškarac se odluči za sestru Logiku.
Sestra Matematika domogne se samostana i uznemiri se jer sestra Logika nikako da pristigne.
Konačno stigne i sestra Logika.
SM: “Sestro Logika, hvala Bogu da si stigla! Pričaj nam šta se desilo.”
SL: “Jedina logična stvar koja se mogla desiti. Muškarac nas nije mogao obje slijediti, tako se odlučio da slijedi mene.”
SM: “I šta se desilo? Molim te kaži nam.”
SL: “Jedina logična stvar koja se mogla desiti. Počela sam tako brzo trčati koliko god sam mogla.”
SM: “I onda?”
SL: “Jedina logična stvar koja se mogla desiti. I muškarac je počeo toliko brzo trčati koliko god je mogao.”
SM: “I onda?”
SL: “Jedina logična stvar koja se mogla desiti. Stigao me je.”
SM: “Oh ne! I šta si onda uradila?”
SL: “Jedinu logičnu stvar koju sam mogla. Zadigla sam mantiju.”
SM: “Oh sestro! I šta je uradio muškarac?”
SL: “Jedinu logičnu stvar koju je mogao. Spustio je hlače.”
SM: “Oh ne! I šta se onda desilo?”
SL : “Zar to nije logično sestro? Jedna časna sestra sa zadignutom mantijom može puno brže trčati nego jedan muškarac sa spuštenim hlačama ...“

A vi ste mislili da će to biti jedna prljava priča... ;)

Za kaznu izmoli tri Zdravo Marije!


- 22:15 - Komentari (2) - Isprintaj - #

10.01.2006., utorak

Čista savjest čini odmor

Jedino odmara cjelovit odmor.
Cjelovit odmor za dušu i tijelo jest biti u tišini i miru, te doći tamo gdje nas ništa ne uznemiruje, ni prošlost, ni budućnost, ni brige, ni ljudi, ni bolest. Imati mir od grijeha, krivice, slobodu od ružnih misli i loših planova. Cjelovit odmor nastaje tada kada odlučimo biti dobri, plemeniti i svima opraštati.
Savjest boli jače nego boli noga, uho ili zub. Ako smo bili zli i nekoga povrijedili, onda to boli jače no fizička bol. Kad nakoga povrijedimo to donosi nemir, gori od svih nervoza i opasnosti. Zato se odmorimo od svega što je loše za nas i za druge. Odmor je tamo gdje se osjećamo dobro, gdje smo voljeni i gdje volimo druge. Važno je da se na takav način odmaramo svaki dan.
Svaku večer sjetimo se što je u danu bilo lijepo i dobro i zaželimo da sutra bude još bolje, kako bi se oslobodili negativnih dojmova, uvreda i doživljaja.
- 22:55 - Komentari (4) - Isprintaj - #

02.01.2006., ponedjeljak

Sretna NOva 2006. svima vama dragi moji blogeri :-)
Neka vam je još uspješnija i veselija :-)
Bvb
- 22:22 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Stranica osjećaja, pjesme, prijateljstva, zavičaja, vjere .....

Linkovi

Slovenska

Nošen dahom sna
doleteo je crni golub na moj dlan
zašto ko da zna
al' to sam jutro dočekao umoran
ko da sam i ja leteo s njim
krilima teškim olovnim
i video svet sakriven iza zlatnih oblaka

Ako umrem mlad
posadi mi na grobu samo ružmarin
ne dozvoli tad
da naprave od toga tužni treći čin
nek mi ne drže govore
nek drugom pletu lovore
ako umrem mlad
zaustavljen u koraku i snu

O zagrli me sad
jako, najjače što znaš
i nemoj crnoj ptici da me daš
ma ne, ne brini
proći će za tren
ja sam samo malo lud i zaljubljen

U mojim venama hladni sever caruje
i ja ponekad ne znam šta mu je
što luduje, od sreće tugu tka
moja prosta duša slovenska

Uplaši me sjaj,
milion sveća kad se nebo popali
gde je tome kraj
za kog su tako dubok zdenac kopali
zašto se sve to dešava
da l' čovek ista rešava
il' smo samo tu
zbog ravnoteže medju zvezdama

"Divne godine"

Zagrli me sad
na kraju naseg sna
i nemoj plakati

Tko zna
mozda je ljubav
samo zaspala
mozda nas opet
negdje saceka

Kad vrijeme jednom
lica nabora
kad mladost prodje
sve sto je morala

Tko zna, mozda se
sretnemo opet

Ref.
Zelim ti sve, sve najbolje
bilo je lijepo biti tu
kraj tebe i s tobom dijelit' snove
dobri moj andjele
ostaj mi zbogom ne daj se
i hvala ti za sve divne godine